Vraag

Klant kan afbeelding uploaden

• 14 August 2020
  • 7 reacties
  • 223 Bekeken

Is het mogelijk dat een klant een afbeelding kan uploaden. Voor mijn website zou het fijn zijn, als zij een afbeelding kunnen uploaden, aangezien ik veel dingen op maat maak.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Nee, die stap qua personaliseren mist op ons platform. Je klanten zullen de foto dus zelf moeten opsturen. Of dit in de toekomst gaat veranderen weet ik op dit moment niet. Stem hier vooral op → https://feedback.mijnwebwinkel.nl/20 

Reputatie 2
Badge +1

Is dit nog steeds niet mogelijk?

Ook wij zouden het erg fijn vinden als de klant een bestand of foto kan uploaden of kan meesturen met de mail. 

Reputatie 2
Badge +1

Je kan het de klant wel laten mailen, maar dat vind ik persoonlijk jammer… uploaden is wel professioneler.. dus hopelijk komt dit snel 

Blijkbaar is dit nog steeds niet mogelijk? Het zou enorm handig zijn én een stuk professioneler. 

Badge

@Ebbe, is dit inmiddels wel al mogelijk?

Reputatie 5
Badge +6

@Kari Peters-Beekmans Dit is nog steeds niet mogelijk. Dergelijke nieuwe functionaliteiten zullen we altijd melden via het cadeau-icoontje in de beheeromgeving. Hier zie je een overzicht van wat er in de afgelopen tijd is uitgerold.
Er liggen nu ook nog geen concrete plannen om dit te ontwikkelen, dus ik verwacht niet dat dit op korte termijn mogelijk gaat worden.

Reageer