Beantwoord

Keurmerk naast bestelknop plaatsen, hoe doe je dat?

• 26 February 2021
  • 13 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

weet iemand hoe ik een keurmerk (van webwinkelkeur) naast de winkelwagen kan plaatsen? Volgende tekst staat op MWW maar niet hoe.

De bestelknop

Als webwinkelier wil je veel bestellingen binnenkrijgen. Om dat te kunnen realiseren moet een bezoeker enkele stappen binnen je shop doorlopen voordat hij of zij op de beruchte bestelknop klikt. Gedurende die stappen vraagt je bezoeker zichzelf (vaak onbewust) af of je webshop wel te vertrouwen is en of hij niet beter elders kan bestellen. Deze drempels kun je als webwinkelier wegnemen door het logo van het keurmerk naast de bestelknop te plaatsen. Ook kun je op iedere productpagina de voordelen benoemen van bestellen bij jouw shop en zo eventuele onzekerheden van bezoekers wegnemen.

Let op: dit is alleen mogelijk als je de 'artikeldetailpagina-weergave' gebruikt.

icon

Beste antwoord door Ebbe 2 March 2021, 18:17

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Staat dit bij ons op de site? Waar staat dat precies? Ik weet niet precies hoe dat moet, dat wil ik wel voor je uitzoeken. 

oh, dat wil ik ook graag weten ;) 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Ebbe, dank je wel. Via de volgende link https://www.mijnwebwinkel.nl/blog/haal-het-beste-uit-je-keurmerk-met-de-juiste-plaatsing

Groet Anne-Marie

Reputatie 6
Badge +7

Dat heb ik me ook al af zitten vragen hoe ik dat kan doen.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Ebbe heb je al een antwoord kunnen vinden?

Reputatie 7
Badge +16

Yes, dat is uiteindelijk heel simpel. Het voorbeeld in het artikel heeft het logo bovenaan in de omschrijving van het product geplaatst. Deze wordt dan bij de bestelknop getoond. 

Reputatie 3
Badge +1
Zo heb ik het inderdaad ook gedaan bij de artikel omschrijving.

Reputatie 7
Badge +10
Zo heb ik het inderdaad ook gedaan bij de artikel omschrijving.

ziet er erg netjes uit 

Reputatie 6
Badge +7

Moet ik het dan bij elk artikel apart invoeren? Met meer dan 4000 artikelen ben ik wel even zoet dan…

Of begrijp ik het verkeerd?

Bij mij komt het dan trouwens niet onder de knop als ik het bij het artikel invoer.

Reputatie 7
Badge +9

Moet ik het dan bij elk artikel apart invoeren? Met meer dan 4000 artikelen ben ik wel even zoet dan…

Bij mij komt het dan trouwens niet onder de knop als ik het bij het artikel invoer.

Ik denk het wel… Het komt bij jou niet onder de knop omdat je een andere artikelweergave hebt gekozen dan @Uniekje:wink:

Reputatie 6
Badge +7

Ik denk het wel… Het komt bij jou niet onder de knop omdat je een andere artikelweergave hebt gekozen dan @Uniekje:wink:

Ah daar was ik al bang voor. Dan laat ik het lekker zo. Ik had gehoopt dat het gewoon in 1x kon.

Reputatie 3
Badge +1

@Jacqueline Helaas moet je inderdaad het keurmerk bij ieder artikel neerzetten. Nou heb ik het voordeel dat ik dit redelijk in het begin heb gedaan en nog niet zoveel producten online had staan. Als je het eenmaal bij elk artikel hebt staan, is het wel makkelijk omdat ik vrijwel altijd de producten kopieer als ik nieuwe artikelen plaats.

Ik kan begrijpen dat je inderdaad niet ziet zitten dat je 4000 artikelen gaat aanpassen. Misschien handig dat er een optie komt van mijnwebwinkel dat je dit makkelijker kunt plaatsen bij al je artikelen? 

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk het wel… Het komt bij jou niet onder de knop omdat je een andere artikelweergave hebt gekozen dan @Uniekje:wink:

Ah daar was ik al bang voor. Dan laat ik het lekker zo. Ik had gehoopt dat het gewoon in 1x kon.

@Jacqueline Is het geen idee om je keurmerk dan in je footer te plaatsen? Die komt op iedere pagina terug.

@Jacqueline Helaas moet je inderdaad het keurmerk bij ieder artikel neerzetten. Nou heb ik het voordeel dat ik dit redelijk in het begin heb gedaan en nog niet zoveel producten online had staan. Als je het eenmaal bij elk artikel hebt staan, is het wel makkelijk omdat ik vrijwel altijd de producten kopieer als ik nieuwe artikelen plaats.

Ik kan begrijpen dat je inderdaad niet ziet zitten dat je 4000 artikelen gaat aanpassen. Misschien handig dat er een optie komt van mijnwebwinkel dat je dit makkelijker kunt plaatsen bij al je artikelen? 

Ik ben inderdaad ook wel voor een optie waarbij je een soort standaardtekst toe kunt voegen bij ieder artikel. Ik heb bijvoorbeeld ook een tekstje dat de producten in werkelijkheid iets kunnen afwijken. Dat zou je daar dan samen met misschien een keurmerk en andere info kwijt kunnen. 

Reageer