Vraag

Kan ik ergens de look van een geselecteerde knop aanpassen? (checkout pagina)

• 1 February 2021
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Wij zouden graag hebben dat het voor de klanten veel duidelijker is welke optie ze geselecteerd hebben bij de checkoutpagina, zonder dat daarbij de volledige look van de website verandert.

Bij het voorbeeld in bijlage is ‘verzenden binnen Beligië’ aangeduid, terwijl de knop ‘afhalen bij winkelier’ eigenlijk meer opvalt. Dat zorgt voor verwarring. Ik kan niet vinden waar ik dat kan aanpassen.
Een vinkje in het bolletje zou ook al een verschil maken, nu verdwijnt het bolletje gewoon als de klant het selecteert.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik paste - als test - bij ‘TEMPLATE INSTELLINGEN’ - ‘FORMULIEREN’ - ‘KNOPPEN’ - ‘ACHTERGRONDKLEUR KNOPPEN’ de kleur aan.

Dan ziet onze checkoutpagina er veel overzichtelijker uit, met een netjes aangevinkt bolletje.

Maar àlle knoppen op de website zijn bij deze aangepast. Wat een heel lelijk uitzicht geeft.
Dus wij moeten kiezen tussen ofwel een overzichtelijke checkout, ofwel een eenvoudige, stijlvolle shop.

Wij zouden dus erg graag de vormgeving van de checkoutpagina kunnen loskoppelen van de rest van de webshop.

Bij het aanpassen zien checkout en shop er zo uit: (de grote bruine balken horen er uiteraard niet zo uit te zien, deze moeten gewoon wit zijn, mee met de achtergrond)

Reputatie 7
Badge +9

Helaas is dat (nog) niet mogelijk. Hopelijk in de toekomst. De checkout moet zo min mogelijk afleiding bevatten.

Reputatie 3
Badge +3

Dat snap ik, maar een vinkje/kleur/onderlijning/... zetten bij de aangeduide knop lijkt me niet echt afleiding? Het is voor de klant wel noodzakelijk een overzicht te hebben van wat zijn/haar keuzes zijn.

Reputatie 7
Badge +9

@atelierferyn maar dit is toch prima ? Of had je juiste alleen dat in een andere kleur willen hebben

Reputatie 3
Badge +3

@atelierferyn maar dit is toch prima ? Of had je juiste alleen dat in een andere kleur willen hebben

Alleen dit in andere kleur inderdaad. de gekleurde vlakken onder de foto’s mogen er niet staan.

Reputatie 7
Badge +16

Ik snap ‘m @atelierferyn. Er wordt nu geen onderscheid gemaakt tussen de checkout en de rest van je webshop. Ik verwacht hier alleen op (korte) termijn geen aanpassing in. 

Reageer