Vraag

Invulveld koppelen aan keuzelijst

• 3 december 2020
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Zou je een invulveld kunnen laten verschijnen indien op een keuzelijst een bepaald antwoord werd gegeven? Nu schrijven wij bij al onze invulvelden ‘indien aangeduid’, maar het zou veel overzichtelijker zijn indien deze niet zichtbaar zouden zijn als mensen dat niet als optie hebben gekozen. Ik voeg een screenshot toe ter illustratie.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi, 

Goed punt waar absoluut meerwaarde in zit. Ik deel 'm met het productteam. Volgens mij heb jij dat ook al gedaan? Voor de lezers, breng je stem uit via deze link: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/564

Reputatie 2
Badge +3

Zou dit nog steeds niet mogelijk zijn?

Wij moeten constant klanten contacteren omdat ze een eigen tekst invullen, terwijl ze in de keuzelijst kozen voor een standaard tekst. De ‘indien aangeduid’ gaat bij hen blijkbaar volledig verloren. ;-) Het zou voor ons dus echt een meerwaarde zijn om het invulveld pas zichtbaar te maken van zodra een bepaalde optie gekozen wordt.

Reputatie 4
Badge +6

Dat zou voor mij ook een hele handige toevoeging zijn.

Reputatie 7
Badge +16

Zou dit nog steeds niet mogelijk zijn?

Wij moeten constant klanten contacteren omdat ze een eigen tekst invullen, terwijl ze in de keuzelijst kozen voor een standaard tekst. De ‘indien aangeduid’ gaat bij hen blijkbaar volledig verloren. ;-) Het zou voor ons dus echt een meerwaarde zijn om het invulveld pas zichtbaar te maken van zodra een bepaalde optie gekozen wordt.

Ik snap de wens goed, alleen heeft deze niet de hoogste prioriteit om op te pakken. Momenteel wordt er gewerkt aan een bewaarfunctie, btw instellingen en daarna gaan we van start met de template instellingen. 

Reageer