Vraag

interface mijnwebwinkel instagram

• 20 July 2023
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8
  • Super user
  • 263 reacties

Ik ben radeloos!

Enige weken geleden heb ik al melding gemaakt van het feit dat ik vernomen had dat Booster zou verdwijnen, en dus ook onze interface tussen de webwinkel en instagram.

Vandaag bericht ontvangen dat booster inderdaad stopt per 1 september - ze geven 2 alternatieven.
ESS interface is 25 euro per maand alleen de feed over artikeldata en prijzen - geen campagnes geen verdere interfaces (bv met pinterest ) mogelijk

Dit is voor ons ( kleine) bedrijf echt heel veel. 

Als we alle interfaces bij elkaar optellen (tussen webwinkel / instragram - voor de foto's tussen instagram / webwinkel - tussen instagram en pinterest etc etc is het niet meer te betalen.

Weet iemand een goed (goedkoper) alternatief 

Als het alleen tussen webwinkel / pinterest is voor artikeldata en prijzen dan zijn we al heel blij.

@Ebbe  - combistoor kan geen koppeling maken tussen webwinkel en instagram (zie mijn mail van deze morgen).

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Eens, ik heb vandaag toevallig contact gehad met ESS en zij geven aan puur een goede datafeed te leveren. Terwijl naar mijn inziens Booster ook nog hulp bood om vervolgens die datafeed te koppelen aan Google, Facebook, Instagram en Pinterest. En dan vind ik € 25 per maand erg gortig.

Het gaat mij puur ook om artikeldata, zodat ik mijn producten op Instagram kan blijven taggen en mensen direct prijzen kunnen zien. En dat ik niet alles handmatig telkens hoef toe te voegen aan Facebook Shopping. 😖

Reputatie 5
Badge +8

Eens, ik heb vandaag toevallig contact gehad met ESS en zij geven aan puur een goede datafeed te leveren. Terwijl naar mijn inziens Booster ook nog hulp bood om vervolgens die datafeed te koppelen aan Google, Facebook, Instagram en Pinterest. En dan vind ik € 25 per maand erg gortig.

Het gaat mij puur ook om artikeldata, zodat ik mijn producten op Instagram kan blijven taggen en mensen direct prijzen kunnen zien. En dat ik niet alles handmatig telkens hoef toe te voegen aan Facebook Shopping. 😖

is er een alternatief? ben jij een beetje thuis in deze wereld.

Ik vind het echt een tekortkoming van mijnwebwinkel dat er geen goede interface is.

Reputatie 7
Badge +9

@evv Tot op heden ben ik er nog niet achter of er een goed werkend alternatief is. ESS geeft aan dat zij een goede datafeed kunnen maken, maar dan ben je wel zelf verantwoordelijk dat je het kunt koppelen aan een platform (Google Shopping, Facebook Shopping o.i.d.) zoals ik dat begrepen heb. Het is mij ook nog niet duidelijk of het dan net zo interactief mee verandert zoals Booster dat deed (als je bijvoorbeeld een prijs aanpast, verwerkte Booster dat in de datafeed). Dan nog vind ik € 25/m erg veel voor een relatief kleine koppeling, althans voor mij genereerd de koppeling met social media dusdanig weinig omzet dat ik dat geld er niet uit haal vooralsnog. 

In onderstaand topic gaan we er allemaal nog wat dieper op in, maar ook daar merk ik dat er nog geen goed alternatief gevonden is en dat juist iedereen met de handen in het haar zit op het moment:

Reageer