Vraag

Instagram feed op website via SNPPPT

• 22 September 2020
  • 9 reacties
  • 321 Bekeken

Hoi! Ik wil ontzettend graag mijn instagram feed in mijn homepage hebben. (Mijnwebwinkel, wanneer gaan jullie hier eens mee aan de slag?!)

Nu dacht ik de oplossing gevonden te hebben door dit te doen via SNAPPPT (omdat we geen html codes kunnen implementeren heb ik er een tag plus trigger voor aangemaakt in Google Tag Manager), maar helaas, mijn insta feed verschijnt prachtig, alleen ONDER DE FOOTER! :sob:  Is er een manier om de inhoud van de Google Tag Manager in je pagina te krijgen en dus niet helemaal onderaan? Ik hoop dat iemand hier een antwoord op weet.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik lees graag even mee

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb dit uitgezocht, maar ik ben er bang voor. Dit zegt Snapppt over het toevoegen van hun feed via de GTM. 

'’Importantly: With Google Tag Manager, you can add code snippets to your page, but you can not specify where exactly in the page the embed should appear. As such, this approach only works for the following embeds, which are not dependent on being inserted into a specific location on the page:

• People Power Campaign Embed

Other embeds such as the Instagram feed embeds (such as Grid and Carousel), need to be placed at the exact location where you want the embed to load. Google Tag Manager does not provide this particular control.'’

Je kunt dus niet zelf aangeven waar de feed getoond moet worden, alleen met de People power campaign.

Een Instagram feed vanuit ons gaat echt lange termijn worden. Ik ga kijken of er alternatieven zijn via de GTM. Als ik iets vind wat werkt, laat ik het weten. 

Groet,
Ebbe

Informatie is gevonden via: https://help.snapppt.com/en/articles/4276665-installing-the-campaigns-code-snippet-with-google-tag-manager-gtm

Dank je, Ebbe! Ik hoop echt dat je iets kunt vinden om mij (en ik denk velen met mij) te helpen. Zou de omzet een aardige boost kunnen geven als mensen via de webwinkel gelijk vanuit de inspirerende instagram plaatjes kunnen bestellen…

Groet,

Esther

Reputatie 7
Badge +16

Hi Esther,

Ben jij niet (ook) op zoek naar Instagram shopping? Dat is namelijk via Booster mogelijk → https://booster.store/platformen/instagram-shopping/ 

Groet,
Ebbe

Hi Ebbe,

Nee, dit heb ik uiteraard al lang ;-) Het gaat mij echt om de mogelijkheid mijn insta feed op mijn website te hebben.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niks gezegd :sweat_smile:

:joy:

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ebbe,

Nee, dit heb ik uiteraard al lang ;-) Het gaat mij echt om de mogelijkheid mijn insta feed op mijn website te hebben.

Ik loop daar inderdaad ook tegenaan. :wink:

Ik heb op mijn webshop afbeeldingen geüpload die ik ook op Instagram heb staan (die wissel ik dan af en toe op mijn homepagina - https://www.nanaas.nl/), en deze linken naar mijn Instagram-pagina.

Ik kan me voorstellen dat je de Instagram-afbeeldingen (deels) ook op je webshop upload, en dan linkt naar het desbetreffende product wat daar op te zien is? Wellicht ‘veel werk’, maar biedt wellicht wel een tijdelijke oplossing? :blush:

Reputatie 7
Badge +16

Er is een alternatief. Je kunt nu via SnapWidget een Instagram widget plaatsen in je shop. Meer info lees je hier

Reageer