instagram feed

Reputatie 2
Badge +2

Is het iemand gelukt de instagram feed  te plaatsen in je webshop? Alles verloopt goed totdat ik de code [instagram feed] plaats op mijn hompage. Dan krijg ik de 404 foutmelding dat de pagina niet bestaat. Iemand een idee wat ik fout doe? Overigens heb ik gekozen voor de gratis snat widget. Zou dat het probleem zijn? 

Groetjes, Yvonne
Ruiterkids.nl

34 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Little Chipmunks Kun je de widget eens update bij Snapwidget en de nieuwe code die je dan ontvangt via GTM plaatsen?

Badge

Ik heb het net geüpdatet, de nieuwe stukje ertussen geplakt en opgeslagen @Ebbe 

Badge

@Ebbe ik kreeg ook vandaag een mail (automatische) van Snapwidget dat mijn widget nog niet geïnstalleerd was :/

Badge

@Ebbe hij doet het nog steeds niet ondanks de update :/ Apart, heb de blog duidelijk gevolgd en alles gedaan wat jullie aangaven. Zelf gekozen voor de betaald versie Lite zoals jullie aanraadde :(

Reputatie 7
Badge +16

@Little Chipmunks Bedankt voor je update. Ik moet hier een collega bij pakken die hier net wat meer kennis over heeft. Ik kom hier morgen bij je op terug. 

Badge

@Ebbe thx!

Reputatie 7
Badge +16

@Little Chipmunks Hij doet het :muscle:

Badge

@Ebbe Ik krijg hem ook niet aan de praat. Alles keurig gevolgd. Maar ik zie nog  [instagram-feed] op mijn Home page. Ik heb de LITE versie van SnapWidget gekozen en alles volgens jullie stappen gedaan. Daarna een dag gewacht (je weet nooit misschien heeft het wat tijd nodig 😊) maar niks.

Welke stap zie ik over het hoofd? 

(mijn site is badcattooyarn.com, staat nog niet live)

Badge

@Ebbe Ik krijg hem ook niet aan de praat. Alles keurig gevolgd. Maar ik zie nog  [instagram-feed] op mijn Home page. Ik heb de LITE versie van SnapWidget gekozen en alles volgens jullie stappen gedaan. Daarna een dag gewacht (je weet nooit misschien heeft het wat tijd nodig 😊) maar niks.

Welke stap zie ik over het hoofd? 

(mijn site is badcattooyarn.com, staat nog niet live)

Het werkt!!

Reageer