instagram feed

Reputatie 1
Badge

Is het iemand gelukt de instagram feed  te plaatsen in je webshop? Alles verloopt goed totdat ik de code [instagram feed] plaats op mijn hompage. Dan krijg ik de 404 foutmelding dat de pagina niet bestaat. Iemand een idee wat ik fout doe? Overigens heb ik gekozen voor de gratis snat widget. Zou dat het probleem zijn? 

Groetjes, Yvonne
Ruiterkids.nl

22 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Yvonne,

Ik ga even speuren of ik iets kan vinden. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

@Ruiterkids het lijkt erop dat er bij Snapwidget een foute url van je Instagram pagina is doorgegeven, kun je dat eens checken?

Reputatie 1
Badge

Er staat @ruiterkids.nl en ik krijg ook gewoon mijn foto's te zien. Of is dat niet wat je bedoeld?

Reputatie 7
Badge +16

Dat lijkt goed te staan. Kun je een screenshot maken van de Google Tag Manager code en deze delen?

Reputatie 1
Badge

Reputatie 1
Badge

Zo bedoel je? Ik ben een no-no daarom zit ik bij jullie… :grinning:

Reputatie 7
Badge +16

Haha nee, de code die je hebt geplaatst in Google Tag Manager. Onderstaande code met daarin de tag van Snapwidget:

<!-- SnapWidget -->

<script src="https://snapwidget.com/js/snapwidget.js"></script>

<script>

var iframe = '';

var elements = document.getElementsByTagName("p");

[].forEach.call(elements, function (element) {

if (element.textContent === "[instagram-feed]") {

var iframeDiv = document.createElement("div");

iframeDiv.innerHTML = iframe;

element.parentNode.replaceChild(iframeDiv, element);

}

});

</script>

Reputatie 1
Badge

Oooooh…. :grinning:

Reputatie 7
Badge +16

Thanks. Ook die lijkt goed te zijn. Er zijn nog 2 opties en anders moet ik je vragen om contact met support op te nemen. 

Het kan zijn dat de widget niet is ingesteld als responsive. Dit stel je in bij Snapwidget onder basis. Wat wellicht ook kan zijn is dat je een nieuwe widget hebt aangemaakt, maar deze nog niet hebt geüpdatet bij Google Tag Manager? 

Als beide geen resultaat opleveren stuur dan een mail naar info@mijnwebwinkel.nl en geef maar aan dat ik je heb doorgestuurd. 

Reputatie 1
Badge

Dank je wel Ebbe, dan ga ik dat doen wat de widget staat ingesteld als responsive en is geupdate bij google tag manager. Dank voor je moeite!

Reputatie 1
Badge +1

Is het iemand gelukt de instagram feed  te plaatsen in je webshop? Alles verloopt goed totdat ik de code [instagram feed] plaats op mijn hompage. Dan krijg ik de 404 foutmelding dat de pagina niet bestaat. Iemand een idee wat ik fout doe? Overigens heb ik gekozen voor de gratis snat widget. Zou dat het probleem zijn? 

Groetjes, Yvonne
Ruiterkids.nl

Hoi Yvonne

Bij ons is het gelukt - ook met de gratis versie van Snap Widget.
We kozen voor de Instagram Scrolling Widget - https://snapwidget.com/instagram-scrolling-widget

Grt, Jeroen & Anne-Mieke

Reputatie 6
Badge +8

Het probleem ligt niet in de gratis widget, deze heb ik toevallig gisteren ook toegevoegd en dat ging prima. Is het inmiddels al gelukt @Ruiterkids?

Reputatie 1
Badge

Hi Nanaas,

Wat ziet je site er gaaf uit! Nee bij mij is het niet gelukt. Maar ik heb een afspraak staan met MWW om er naar te kijken want het is hun ook een raadsel waarom het niet lukt. Gaat vast goed komen!

Groetjes, Yvonne

Reputatie 6
Badge +8

Hi Nanaas,

Wat ziet je site er gaaf uit! Nee bij mij is het niet gelukt. Maar ik heb een afspraak staan met MWW om er naar te kijken want het is hun ook een raadsel waarom het niet lukt. Gaat vast goed komen!

Groetjes, Yvonne

Bedankt voor je compliment!

Ben benieuwd waar het aan ligt! Ik ging bij het aanmaken bijna de mist in bij de code in Tag Manager, wilde daar de code van SnapWidget inplakken, maar moest die van Mijnwebwinkel hebben. :blush:  Maar dat heb jij wel goed gedaan las ik hierboven. 

Reputatie 1
Badge

Ja het is wel even een gedoe hé. Maar gaat vast goed komen!

Reputatie 1
Badge

@Nadaas, mag ik jou nog wat vragen? Jij hebt zo mooi 3 foto's onder elkaar op je homepage. Mijn lukt dat niet. Ik heb alles geprobeert en alle instructies gevolgd die door MWW werd aangedragen. Dan ziet het er op de laptop mooi uit, maar op de mobiel staat alles schots en scheef. Hoe heb jij dit gedaan?

Groetjes, Yvonne

Reputatie 6
Badge +8

@Nadaas, mag ik jou nog wat vragen? Jij hebt zo mooi 3 foto's onder elkaar op je homepage. Mijn lukt dat niet. Ik heb alles geprobeert en alle instructies gevolgd die door MWW werd aangedragen. Dan ziet het er op de laptop mooi uit, maar op de mobiel staat alles schots en scheef. Hoe heb jij dit gedaan?

Groetjes, Yvonne

Ik lijn alles gecentreerd uit (dan komt het op mobiel netjes in het midden te staan), misschien dat dat helpt? Let ook op spaties die er misschien nog voor of achter staan bij je afbeelding. Daardoor wil het ook nog wel eens opschuiven hier en daar.

Badge

Ha, ik heb ook een poging gedaan voor de Instafeed (-: Klopt het dat ik bij het aanmaken van de widget niet meer kan kiezen voor ‘responsive’ zoals in de uitleg staat beschreven?

Ik heb gekozen voor type: scrolling (free) en Thumbnail Size 350 px. ‘T ziet er niet gek uit op zowel mobiel als laptop. Of zie ik iets over het hoofd? De geadviseerde 160 pixels kwamen links te staan op de pagina en kreeg ik niet gecentreerd.

Overigens is het wel een beetje irritant dat wanneer je op de foto's klikt je op een reclame pagina van snapwidget komt. Maar dat zullen hun inkomsten zijn om ons de gratis versie te bieden (-:

Reputatie 7
Badge +16

@Gertrude Ik heb even gekeken bij Snapwidget, maar ik kan nog wel kiezen voor responsive:thinking: Bij Basic kies je helemaal onderaan voor Responsive. Zie jij dat ook, of niet?

Reputatie 6
Badge +8

@Gertrude Ik heb even gekeken bij Snapwidget, maar ik kan nog wel kiezen voor responsive:thinking: Bij Basic kies je helemaal onderaan voor Responsive. Zie jij dat ook, of niet?

Kan het er misschien aan liggen dat je Scrolling gebruikt hebt, @Gertrude? Ik heb namelijk voor template ‘Grid’ gekozen, en daar kon ik ook gewoon responsive kiezen.

Badge

@Nanaas @Ebbe dank, het klopt, het ligt inderdaad aan dat ik de template ‘scrolling’ gebruik… Ik werd in de war gebracht door het voorbeeld (https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-voeg-ik-een-instagram-feed-toe-aan-mijn-webshop) waar een extra tabblad ‘responsive’ wordt getoond. Ik denk dat dit wel voor de betaalde versie geldt?

Reputatie 6
Badge +8

@Nanaas @Ebbe dank, het klopt, het ligt inderdaad aan dat ik de template ‘scrolling’ gebruik… Ik werd in de war gebracht door het voorbeeld (https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-voeg-ik-een-instagram-feed-toe-aan-mijn-webshop) waar een extra tabblad ‘responsive’ wordt getoond. Ik denk dat dit wel voor de betaalde versie geldt?

Ik heb ook een gratis versie, maar wel de ‘Grid’ variant. En daar kun je wel gewoon responsive aangeven.

Reageer