Vraag

instagram - diavoorstelling

• 28 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hallo,

Ik heb voor promotiedoeleinden een diavoorstelling met verschillende foto's gemaakt op facebook, en deze opgeslagen op mijn telefoon om te gebruiken op instagram.

Het probleem dat zich voordoet is dat de foto's uit een diavoorstelling voor instagram te breed zijn en je dus maar de helft van de teksten van het logo ziet.

Wie heeft er ervaring met het plaatsen van een diavoorstelling op instagram en kan mij uitleggen hoe ik die eenvoudig direct op instagram kan maken.

thks. Emerentia

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Nanaas weet jij dat toevallig?

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

Ik heb voor promotiedoeleinden een diavoorstelling met verschillende foto's gemaakt op facebook, en deze opgeslagen op mijn telefoon om te gebruiken op instagram.

Het probleem dat zich voordoet is dat de foto's uit een diavoorstelling voor instagram te breed zijn en je dus maar de helft van de teksten van het logo ziet.

Wie heeft er ervaring met het plaatsen van een diavoorstelling op instagram en kan mij uitleggen hoe ik die eenvoudig direct op instagram kan maken.

thks. Emerentia

Waar wil je je diavoorstelling plaatsen, op je feed of in de stories? 

Bij het toevoegen van een afbeelding of video (ik ga er vanuit dat je diavoorstelling een video bestand is), zie je links een ronde knop met twee pijltjes richting de hoeken. Als je daar op klikt pakt Instagram het formaat van de oorspronkelijke foto of video. Dan zou het langwerpig getoond moeten worden. Heb je dat al eens geprobeerd? 

Stories daarentegen zijn langwerpig georiënteerd voor smartphoneschermen. Maar ook wanneer je daar voor een video kiest, zal deze in het oorspronkelijke formaat getoond worden.

Reputatie 3
Badge +2

ik wil ze zowel gewoon plaatsen als in "mijn  verhaal", had de pijltjes nog niet gezien, ga ik even naar kijken of dit het probleem oplost, thks

Reageer