Vraag

Indeling webwinkel

• 12 November 2020
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Badge

Hi! Ik kom er maar niet uit met de indeling van mijn header en topbalk. Ik wil graag de zoekmachine, mijn account en de winkelwagen in de topbalk. Echter zijn de buitenste twee balken van de topbalk maar niet in te vullen met deze opties (ze zijn wel groen maar het plaatsen van de tegels lukt niet), alleen de middelste drie (van de 5) pakt deze tegels. In de voorbeelden van sites die MWW geeft zie ik dat het wel mogelijk is. Wat doe ik verkeerd?

2 reacties

Wat heb je bij de instellingen voor de template staan? Heb net even bij ons geprobeerd en het zou moeten kunnen. Wij hebben alles aan staan met kolommen links en rechts en een breedte van 1100 pixels. Alleen helemaal links, en 2 posities aan de rechterkant kunnen we elementen plaatsen maar dat is precies genoeg voor je 3 objecten. Wij hadden Mijn Account in de linkerkolom staan maar heb die als test links bovenaan geplaats naast een zoekveld en een niet zichtbaar talen-selectieblok aan de rechterkant. Misschien hangt het ook samen met de template die je kiest?

Badge

Thnx voor je reactie en het meedenken! Ik ben er inmiddels achter (na uren klooien). Het zit hem in de uitlijning van de blokken (onder vormgeving, header en dan de topbalk). Niet heel logisch naar mijn idee, maar goed, gevonden dus :)!

Reageer