Vraag

Indeling

• 6 juni 2020
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Hoi. Ik loop een beetje vast met het indelen van de Footer. Hoe krijg ik icoontjes van Facebook twitter en instagram bij elkaar? En ik blijf maar slepen maar ik kan vele niet meer kwijt terwijl ik ze nog wel op mijn pagina wil hebben. Ook de bovenste header krijg ik niet goed voor elkaar. Ik heb daar taalkeuze, winkelwagen en mijn account staan maar deze zijn niet zichtbaar op de site? En dan nog een laatste vraag, waar kan ik tekst zetten in mijn onderste header. Het lukt me maar niet om de onderste header balk te plaatsen…….

Groetjes Joy

7 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Joy Jewels

De elementen kun je niet overal plaatsen. Als je een element sleept en de plek wordt donkerder groen, dan kun je het element daar kwijt. Is dat niet het geval, dan is er geen ruimte meer beschikbaar, ook als het in de beheeromgeving lijkt dat er nog wel ruimte beschikbaar is. 

De reden waarom de taalkeuze niet zichtbaar is, is omdat je alleen Nederlands aanbiedt. Dit element wordt pas getoond zodra je meer dan 1 taal aanbiedt. Wat betreft het element mijn account, deze moet je nog bij module activeren. Daar geef je aan dat klanten met een account kunnen afrekenen. 

In headerbalken kun je geen tekst element plaatsen. De headerbalk heeft een beperkte ruimte en wordt meestal voor het navigatiemenu gebruikt. Deze kun je hier wel plaatsen. 

Succes en mocht je nog vragen hebben, laat het weten. 

Groet,
Ebbe

Hoe krijg je instagram bij de footer? Ik zie deze optie er niet tussen staan bij ‘beschikbare elementen’

Heb het al gevonden! 😀

Reputatie 6
Badge +4

@Zoetsvansophie, Lekker bezig :muscle:

Dank je wel Ebbe

Ik heb het meeste kunnen vinden maar nog niet alles. Misschien dat ik het verkeerd uitleg. Ik zou graag tekst willen plaatsten onder de slideshow op mijn home pagina, dus boven de subpagina’s. Hoop dat ik het zo goed uitleg :)  En waar kan ik meerdere talen aanbieden?

Dank je wel Ebbe

Ik heb het meeste kunnen vinden maar nog niet alles. Misschien dat ik het verkeerd uitleg. Ik zou graag tekst willen plaatsten onder de slideshow op mijn home pagina, dus boven de subpagina’s. Hoop dat ik het zo goed uitleg :)  En waar kan ik meerdere talen aanbieden?

Ohw taal al gevonden :) 

Reputatie 6
Badge +4

@Joy Jewels Via vormgeving/pagina indeling kun je de locatie van de subpagina's wijzigen. Je kunt daar aangeven dat je deze onder de pagina inhoud wilt tonen. 

Reageer