Vraag

ik zou graag een beeldvullend scherm willen hebben in mijn webwinkel is dat mogelijk

• 18 September 2023
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Badge +1

ik heb nu alleen in het midden ruimte om en tekst en foto’s te plaatsen

ik zou dat graag over de gehele breedte van het scherm hebben

plus dat ik graag de productnamen aan de bovenkant zou willen hebben dat als je daar op druks dat dan de subpagina’s pas ye voorschijn komen en de artikelen dan daaronder verschijnen wqeet iemand of dat mogelijk is

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb het zo gedaan dat ik in Canva (maar kan ook in photoshop) zelf een template heb gemaakt met de breedte van het scherm - hierop plaats ik de foto - eventueel met aanvullende tekst - en doe er een verborgen link onder direct naar de producten gaat.

Let op - breedte van de template is afhankelijk van je keuze (menubalk links of boven -  dit is terug te vinden bij de instructies van mijnwebwinkel ) Hier staat overigens ook vermeld hoe je het uit moet lijnen (in het midden) en dat het verstandig is een witrand om je ontwerp te hebben (als de achtergrond ook wit is).

Mocht het zo zijn dat je dit ook zo wilt inrichten dan moet je er wel rekening mee houden dat als je de tekst in de template zet het niet vertaald wordt door google (alleen belangrijk als je klanten in het buitenland hebt)

Reageer