Vraag

Ideeën voor term 'kassa koopjes' gezocht

• 3 September 2021
  • 6 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Voor een van mijn klanten ga ik een pagina opzetten met ‘kassa koopjes’. Dit zijn niet per se koopjes of goedkope producten, maar mijn klant heeft een eigen lijn zelfontworpen producten en de kassa koopjes zijn inkoop producten, maar wel passend bij de doelgroep. Leuk om dus om mee te bestellen. Nu vind ik zelf ‘kassa koopjes’ daarom nog niet echt een passende term, maar wellicht is dat wel herkenbaar/vindbaar voor de klant. Ideeën die ik nu heb:

• Kassa koopjes
  • Meepakkers / meepakkertjes
  • Andere cadeautjes

Ik ben benieuwd of er meer webshops zijn met deze insteek, hoe jullie dit noemen en of jullie leuke ideeën hebben voor een passende term?

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hi Rianne,

Wij hebben zoiets niet maar bij mij komen de volgende kreten binnen:

• Ook leuk?
  • Gewoon doen!
  • Omdat het kan!
  • Leuk voor erbij!

Misschien niets … wellicht iets.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Rianne,

Wij hebben zoiets niet maar bij mij komen de volgende kreten binnen:

• Ook leuk?
  • Gewoon doen!
  • Omdat het kan!
  • Leuk voor erbij!

Misschien niets … wellicht iets.

Bedankt! ‘Leuk voor erbij’ is een goede, die vind ik ook leuk. :thumbsup_tone1:

Badge +2

Hoe stel je dit in op mijnwebwinkel voor kassa koopjes?

Reputatie 7
Badge +8

Als ik het goed begrijp wordt het een aparte pagina met "interssante items". Op die productpagina zet je dan gewoon artikelen zoals je gewone artikelen. Je kunt dan voor deze pagina bijvoorbeeld een afbeelding in je sidebar zetten en linken aan de betreffende pagina. Dat hebben wij gedaan voor aanbiedingen en nieuwe artikelen. Daar staan bij ons artikelen in die ook gewoon onder hun productcategorie staan maar dan ook naar de aanbiedingen pagina gelinkt.

Reputatie 5
Badge +6

“Leuk voor er bij!” vind ik ook leuk. Dat ga je toch even kijken… 😃

Reputatie 7
Badge +9

Hoe stel je dit in op mijnwebwinkel voor kassa koopjes?

Ik heb dit met een work-around gedaan. Dus het is een aparte pagina geworden, waar ik in de winkelwagen nog naar verwijs. Dus helaas nog geen ‘echte’ kassa-koopjes optie. 

Wel kun je dit ook verwerken door bepaalde artikelen aan elkaar te koppen (bijpassende artikelen). Die kun je in de standaardteksten ook weer van tekst aanpassen (dus i.p.v. 'Bijpassende artikelen', kun je dat 'Meepakkers’ noemen bijvoorbeeld). Die komen dan bij je producten te staan als je dat ingesteld hebt, en in de pop-up als mensen een bepaald artikel in de winkelwagen hebben geplaatst.

Reageer