Vraag

homepage goed maken

• 21 March 2022
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoe kan ik  een homepage bij mijnwebwinkel goed maken..
Ik wil graag 2 plaatjes naast elkaar op de mobiel.. 
Maar als ik dit doe moet ik het verkleinen tot 150, maar als je dan op je laptop kijkt
zijn de plaatjes erg klein..

Is het bij mijnwebwinkel alleen mogelijk om te kiezen tussen een mooie layout op je mobiel of op je laptop..
Beide kan blijkbaar niet… ofwel het is mij niet gelukt

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @JuulZ, dat heeft ermee te maken dat je website responsive wordt gemaakt op mobiel. Dus wanneer je twee losse afbeeldingen op je homepagina plaatst, worden deze onder elkaar getoond op mobiel - de leesbaarheid en gebruiksvriendelijkheid op mobiel is immers belangrijker dan een ‘mooie layout'. :wink:

Je kunt dit zelf tweaken door zelf een afbeelding te maken waarbij het lijkt of er twee plaatjes naast elkaar staan (bijvoorbeeld met witruimte ertussen). Deze wordt dan wel in zijn geheel getoond op mobiel, uiteraard wel verkleind. Nadeel is dat je dan niet de twee afzonderlijke afbeeldingen kunt linken naar een pagina, maar één link kunt toepassen. Maar dan heb je zowel op je desktop als op mobiel als het ware twee plaatjes naast elkaar staan over de breedte van het scherm.

Reputatie 1
Badge +2

Ja het gaat mij toch echt om de linken, dus de plaatjes naast elkaar heeft dan geen zin.. 
Zo jammer dat ik dus moet kiezen tussen een lay out voor de laptop OF voor je mobiel

Reputatie 7
Badge +8

Ja het gaat mij toch echt om de linken, dus de plaatjes naast elkaar heeft dan geen zin.. 
Zo jammer dat ik dus moet kiezen tussen een lay out voor de laptop OF voor je mobiel

Ik zou het niet per se kiezen noemen tussen die twee, mobiele schermen zijn echt een stuk kleiner en dan zijn je afbeeldingen naast elkaar ook niet echt goed zichtbaar. En dan is de kans dat iemand er op gaat klikken ook een stuk kleiner. Ik heb dit zelf op mijn webshop ook, hier heb ik 4 afbeeldingen naast elkaar staan, en deze komen ook op mobiel onder elkaar. Des te duidelijker en onoverkomelijk voor een goede responsive website, en ik vind het persoonlijk niet storend. 

Reputatie 1
Badge +2

Hoe krijg je zon balk bovenaan met verzendkosten enz.
Ik krijg dat niet voor elkaar.. Of moet je dan het duurste pakket hebben

Reputatie 2
Badge +4

Hoe krijg je zon balk bovenaan met verzendkosten enz.
Ik krijg dat niet voor elkaar.. Of moet je dan het duurste pakket hebben

Hoi!

Onder pagina's → snelkoppelingen maken.

Dan bij Instellingen → Vormgeving → Indeling: links bovenin het balkje snelkoppelingen plaatsen.

Ik heb een webshop PRO. Daar lukt het bij. Mijn andere GRO webshop niet.

Reageer