Vraag

home page

• 6 February 2023
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Badge

Hallo Iedereen,

Geen idee hoe ik het goed moet beschrijven bij deze het voorbeeld idee wat er in mijn hoofd zit.

Mijn idee is om een specifieke vraagstelling op mijn home page te zetten waar mensen het antwoord op hun vraag kunnen vinden, daarop verder kunnen klikken op uit eindelijk bij het goede product voor hun probleem uit te komen.

Heeft iemand hier tips/voorbeelden voor of bestaat er een koppeling voor?

Ik hoop dat mijn vraag probleem duidelijk is.

Gr Janneke

www.nagelstore.nl

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Als ik het zou moeten doen zou ik in canva eerst een ontwerp maken voor  de doorklik naar de vraag en antwoord pagina .

(er is informatie te vinden hoe breed het mag zijn, maar volgens mij is dat 850 pixels breed - hoogte zelf te bepalen).

maak een verborgen pagina met al je vragen

Plaats de foto op de hoofdpagina met hierin de link naar de verborgen pagina.

Op de verborgen pagina zet je allerlei detailvragen waarop je antwoord wilt geven.

Dit kan op dezelfde manier, maar om het makkelijk te maken zou ik ze inbrengen als “artikel” met natuurlijk een leuk canva ontwerp met de tekst van de vraag die ze kunnen stellen.

Let wel op dat je de vink aanzet dat dit artikel niet te bestellen is .

Het antwoord op de vraag kun je in de artikel omschrijving weergeven, of als er meerdere antwoorden mogelijk zijn kun je ook een link maken naar een word document dat je op je google drive zet.

Kijk eens naar mijn website potteryformseurope.com

Op voorpagina staat een canva ontwerp - over klei en meer - als je daar op klikt ga je naar de volgende pagina (die dus eventueel verborgen kan zijn) en daar zitten de koppelingen naar de documenten die ik op google drive heb opgeslagen.

Bedoel je zo iets?