Beantwoord

Hoe stel je een extra bijbetaling in bij keuzelijsten?

• 29 March 2023
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Badge +1

Goedenavond,

Ik ben nog steeds aan het worstelen hoe de optie van cadeauverpakking te integreren in de webshop. @Ebbe  heeft in een andere topic 2 opties aangedragen. De eerste via een extra product toe te voegen en dit als pop-up te laten komen bij alle artikelen, alleen dit vind ik toch niet zo fijn werken. Nu wil ik het via de keuzelijsten doen, maar ik krijg het niet voor elkaar daar een klein bedrag aan te koppelen. Wie kan mij daarbij helpen? Ik had het nu zoals hieronder ingesteld, maar er komt geen extra bedrag bij als ik dit in mijn winkelwagen leg. Ook niet als ik er een - voor zet, zoals in een eerder topic aangegeven als je korting wil geven. Wat doe ik verkeerd?

Alvast bedankt voor het reageren en fijne avond!

Groetjes, Kaya (de spelende aapjes)

icon

Beste antwoord door canartshop 30 March 2023, 09:18

Bekijk origineel

2 reacties

Bij keuzelijsten is dat makkelijk...dat gaat automatisch als je het maar aangeeft in de desbetreffende keuzelijst.

Dit moet per artikel worden gedaan, ook als je er 100 of meer in hebt staan die allemaal onder dezelfde categorie vallen

Ga naar het desbetreffende artikel die aanklikken, dan in die beheeromgeving de keuzelijst aanklikken, er wordt uitgegaan van de standaard prijs...je moet alleen maar de extra + prijs aangeven, (bijv. 0,50) niet vergeten aan te vinken...en voila, maar moet wel bij elk artikel afzonderlijk worden gedaan ook niet vergeten totaal op te slaan voordat je het artikel afsluit.

Dat kan ook bij de diverse maten en kleuren, maar wel bij het desbetreffende artikel waar je de keuzlijst aan hebt gekoppeld.

vr.gr. Cor

Badge +1

@canartshop dank voor je uitgebreide reactie. Het is gelukt, alleen wel een werk ja zo artikel voor artikel….

Reageer