Beantwoord

Hoe maak ik de submenu's in mijn navigatie aanklikbaar?

• 3 May 2022
  • 7 reacties
  • 70 Bekeken

Goedemorgen,

Wanneer ik met de cursor over de pagina’s in mijn navigatie ga, zijn de submenu’s niet zichtbaar. Je ziet ze alleen even verschijnen wanneer je de pagina aanklikt. Voorheen kon je de submenu’s wel aanklikken in de navigatie. Hoe pas ik dit aan? Wat zie ik over het hoofd?

En is het mogelijk om de kleur van de navigatiebalk door te trekken over de hele breedte van de pagina?

Alvast bedankt!

Annette

icon

Beste antwoord door Arjan 5 May 2022, 13:29

Bekijk origineel

7 reacties

@Arjan ,

Vraag me niet hoe maar alles werkt opeens weer naar behoren. Denk toch dat het aan mijn computer lag!

Reputatie 5
Badge +6

@NetjeB Is dit probleem inmiddels al opgelost?

Reputatie 4
Badge +6

Misschien de cache op je computer opruimen? Dat wil bij mij nog wel eens bij dat soort rare dingen helpen. 

Hoi Kirsten,

Ja echt raar hè? Alleen als ik er op klik zie ik het menu heel even. Daarna sta je direct op de pagina en kan ik alleen via de foto’s naar de submenu’s! Ik heb een MacBook Pro, maar kan me haast niet voorstellen dat het daar aan ligt. 

En jaaaa dat was het euvel, ik had de achtergrondkleur niet ingesteld...hoe simpel...dikke dank je wel!

Reputatie 4
Badge +6

Hai Annette, 

Wat raar zeg. Dus als je op jouw computer met de cursor over de pagina’s in de navigatiebalk gaat klapt er geen menu uit? Op mijn laptop (Macbook Air) zie ik dat wel op jouw website. 

Heb je bij de Subbalk ook de achtergrondkleur ingesteld? Dezelfde kleur als bij Navigatie (Achtergrondkleur menu item).

Bedankt voor je antwoord Kirsten. Hopelijk ligt het dan aan mijn laptop en zien mijn bezoekers allemaal een normaal werkend menu.😊

De breedte van de subbalk stond al op schermbreedte. Bij sommige MWW webshops zie ik deze balk echt helemaal doorgetrokken over de volledige breedte, maar misschien is dit alleen mogelijk bij een premium abonnement?

Reputatie 4
Badge +6

Hai Annette,

Als ik op jouw website (leuke website...) over je pagina’s ga dan rollen de subpagina’s wel gewoon uit op mijn computer. Ziet er normaal werkend uit. 

Voor het doortrekken van de kleur van je navigatiebalk:
Instellingen → Vormgeving → Template instellingen → Header (en dan onderdaad bij “Subbalk” de breedte op schermbreedte zetten). 

Reageer