Hoe krijg je de korte omschrijving op de artikelpagina?

• 25 November 2021
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Badge +2

Kortom….hoe krijg in de korte omschrijving op de artikelpagina (basisomschrijving). Ik heb ib mijn korte omschrijving namelijk een kwaliteitsbeschrijving staan die ik niet op de basisomschrijving heb gezet om zo dingen te kunnen scheiden, want anders staat er veel te v eel info op 1 pagina bij het artikel. Er staat al een hele lp met 12 nummers en schrijvers van nummers op. Ik heb er juist voor gekozen om dan de kwaliteit van het artikle in de korte omschrijving te plaatsen. Nu zit ik met 1.000 artiklen waar niet bij staat vermeld wat de kwaliteit is, en dat is juist essentieel voor 2e hands artikelen. Tx alvast.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hoi Peter,

Dit kun je aanpassen in de weergave van je artikelen. Vormgeving - Productweergave, je kiest dan bij Artikeloverzichten een weergave waar ‘Omschrijving’ bij staat, bijvoorbeeld ‘Weergave met kleine foto - Foto, titel, omschrijving, prijs en koopknop’.

Ik zou je overigens wel adviseren om kwaliteitsbeschrijvingen ook verder bij je artikel op te nemen, omdat sommige klanten via Google rechtstreeks op je product uit kunnen komen, en dan niet de artikeloverzichtspagina hebben gezien. Je kunt deze bijvoorbeeld bij de Extra velden toevoegen, dan komen ze ook als specificaties bij je product te staan, en niet in je ‘gewone’ tekst.

Badge +2

Kan de link niet vinden helaas. Er staat wel bij dat je de omschrijving kunt kiezen bij de foto, mar die heb ik al geselecteerd. Ik zoek de korte omschrijving. Die moet eigenlijk bij de gewone omschrijving samengevoegd worden. Anders moet ik dat voor 1.000 artikelen handmatig doen. Das omslachtig. Bij mij staat na het aanklikken van vormgeving ook niet de optie Productweergave? Mischien omdat ik de oude layout nog heb. Die prefereer ik? Bedankt alvast

Reputatie 7
Badge +8

Ik begrijp niet wat je bedoeld met de omschrijving die je kunt kiezen bij een foto.

De korte omschrijving kun je niet automatisch toevoegen aan de gewone omschrijving. Er staat namelijk ook ‘Korte omschrijving (in artikeloverzichten)', dus je ziet daar ook staan dat het enkel in de artikeloverzichten zichtbaar is. Dus je zult dat wel handmatig moeten toevoegen, ook omdat niet iedere klant op een artikeloverzicht uitkomt of kijkt, het is voor een klant ook logisch om alle informatie bij een artikel te vinden. 

Ik bedoelde deze t.b.v. het artikeloverzicht, dan komt je korte omschrijving wel in het artikeloverzicht erbij te staan (maar dus niet bij je artikel zelf):

Reageer