Vraag

Hoe koppel je keuzelijsten aan elkaar?

• 26 October 2020
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Ik wil graag een keuzelijst koppelen aan een invoerveld. Bijvoorbeeld: mensen kiezen tussen wel of niet een kaartje toevoegen aan een product. Dan wil ik eigenlijk dat bij ‘ja’ het tekstveld verschijnt, en bij ‘nee’ niet. Nu heb ik het opgelost door aan te geven ‘indien ja’, maar dat vind ik persoonlijk een minder mooie oplossing. Is er zo'n mogelijkheid om het antwoord in de keuzelijst te koppelen aan het wel of niet verschijnen van het tekstveld?

2 reacties

Leuke vraag! Zou zelf ook zoiets willen voor cadeaupapier met boodschap ja/nee en heb even zitten prutsen maar voorzover ik kan zien is er geen koppeling mogelijk tusseb een optie uit de keuzelijst en een tekstveld. Mocht het inderdaad nog niet kunnen zou je het bij de feedback als wens kunnen opgeven, denk dat er wel enig animo voor zal zijn (waaronder wij:grinning: ).

Reputatie 7
Badge +16

Interessante inderdaad. Er is daar momenteel geen manier voor. Ik heb een suggestie ingediend bij het productteam. @GemmaDrohm Zou je dit ook willen doen via feedback.mijnwebwinkel.nl

Groet,
Ebbe

Reageer