Vraag

heeft je te vaak omgeleid.

• 15 February 2021
  • 20 reacties
  • 714 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Vanuit de beheeromgeving klik ik regelmatig op artikelen om deze op de webshop te bekijken. Vooral nadat er een order is geplaatst, wij hebben ook unieke artikelen welke ik op staat moet controleren en dus via de foto wil zien welke is verkocht. Ook plaats ik weleens order voor klanten die dat zelf niet kunnen. Sinds de overstap naar de myonlinestore url krijg ik continue de melding

Deze pagina werkt niet

www.player2gamestore.nl heeft je te vaak omgeleid.

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Ik heb uiteraard de cookies verwijderd, heb google chrome en edge gebruikt. Ook heb ik in incognito venster gewerkt maar dit probleem komt steeds terug. Soms na een dag, soms na een uur.

Is er een permanente oplossing voor? Ik ben op het punt dat ik niet eens mijn eigen website kan bezoeken.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Vreemd kan jij dit eens onderzoeken @Ebbe 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb dit ook wel eens. Ik wis dan inderdaad mijn cookies en geschiedenis en dan is het opgelost. Ik ben best vaak aan het refreshen op een pagina, omdat ik dan graag wil zien hoe het eruit ziet of wat er verandert is (bijvoorbeeld bij volgorde van producten).

Reputatie 7
Badge +16

Hm ik heb dat zelf ook regelmatig. Ik dacht altijd dat dit kwam omdat ik vaak in- en uitlog bij verschillende shops. Ik ga dit uitzoeken. Zodra ik meer info heb kom ik hier op terug. 

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb dit vorige week week voor het eerst gehad. We kijken best vaak in de fysieke winkel even in de webshop voor wat info of om de klanten iets te laten zien. Alles even opschonen werkte prima bij ons. 

Reputatie 1
Badge

Ik heb daar ook al een tijdje last van. Volgens mij sinds er een testmodus is. Misschien heeft het daar iets mee te maken?

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb dat ook een paar keer per week. Hier is dat ook sinds de overgang naar myonlinestore en de testmodus, maar of dat toeval is of de boosdoener, geen idee….

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb hier ook meerdere keren per week last van.

Heel irritant als ik steeds mijn cookies moet wissen

Deze pagina werkt niet

www.justsoap.nl heeft je te vaak omgeleid.

Reputatie 3
Badge +2

Hm ik heb dat zelf ook regelmatig. Ik dacht altijd dat dit kwam omdat ik vaak in- en uitlog bij verschillende shops. Ik ga dit uitzoeken. Zodra ik meer info heb kom ik hier op terug. 

Al wat bekend trouwens?

Reputatie 7
Badge +11

Klopt als je de cookies wist is het probleem opgelost 

Reputatie 7
Badge +16

Ik verwacht hier woensdag meer over te weten. Ik kom er dan op terug. 

Reputatie 7
Badge +16

Het is iets later geworden. Ik heb goede hoop dat het volgende week is opgelost:fingers_crossed:

Reputatie 6
Badge +7

Ik krijg deze melding alleen als ik in Microsoft Edge werk. In Firefox heb ik er geen last van.

Reputatie 7
Badge +16

Als het goed is komt dit probleem niet meer door. We hebben de oorzaak opgelost. Mocht je dit nog wel ervaren, laat het dan weten. 

Ik heb er dus nog steeds problemen mee (werk op een Ipad). Wanneer ik vanuit de beheeromgeving de pagina of het artikel wil bekijken moet ik steeds opnieuw inloggen. Heb cookies gewist, alles ververst enzowel via Chrome als Safari geprobeerd maar geen succes. Het speelt nog niet zo lang, voor die tijd ging het probleemloos.

Reputatie 7
Badge +16

Hm maar dat klinkt als iets anders. In de situatie van dit topic werd je niet uitgelogd. Wat scherm krijg je te zien als je naar een pagina gaat of een artikel bekijkt?

Dan kom ik rechtstreeks terecht op de inlogpagina. Heb het nu ook via de laptop gedaan, daar speelt het niet. Heeft dan misschien met instellingen vd Ipad te maken maar heb geen idee welke…..

Reputatie 7
Badge +16

Dat is raar. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waardoor dit komt. Kun je de url eens delen waarop je uitkomt?

https://account.mijnwebwinkel.nl/oauth/v2/authenticate?response_type=code&client_id=frontend&scope=full&state=41e8ec27fce7542959160861eb18f82e&redirect_uri=https%3A%2F%2Fsieraadenzo.myonline.store%2Fmerchant%2Flogin%2Fcheck-mos%2F

Dit probleem heb ik dus nu ook. Als je vanuit email/bestelling op een product klikt wordr je doorgestuurd naar de test omgeving en dien je ingelogd te zijn. Dit is niet werkbaar voor de verwerkers vsn de bestellingen. Hopelijk is dit op te lossen.

Reputatie 7
Badge +16

Hm ik moet je voor deze bug helaas toch doorverwijzen naar support. @sieraadenzo kun je jouw situatie sturen naar info@mijnwebwinkel.nl? Vermeld daarbij ook welke browser je gebruikt, dit vind je terug via https://www.whatsmybrowser.org/ Zij kunnen dit verder onderzoeken. 

@Budgetisolatieshop Voor jou hetzelfde als hierboven. 

Reageer