Vraag

hartjes in tekst andere weergave mobiele website

• 19 mei 2020
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Badge +2

Hoi allemaal,

Wellicht kan iemand me helpen met het volgende. Ik heb in de tekst op mijn homepage gebruik gemaakt van hartjes als bullets (door gebruik te maken van alt + 3… dit dus ♥). Op mijn telefoon worden dit van die rode emoticon achtige hartjes en dat vind ik dus niet mooi. Kan ik iets doen om dit te veranderen?

Groeten,

Chantal

6 reacties

Badge +2

Hoi Chantal,

Het is inderdaad zo dat symbolen in een andere kleur weergegeven kunnen worden op mobiele apparaten. Je kan er niets aan doen om dit te veranderen.

Badge +2

Hoi Chantal,

Het is inderdaad zo dat symbolen in een andere kleur weergegeven kunnen worden op mobiele apparaten. Je kan er niets aan doen om dit te veranderen.

Daar was ik al bang voor… helaas, maar dankjewel voor je antwoord!

Reputatie 3
Badge +2

hmmmm leermomentje, wist helemaal niet dat je zo hartjes kon maken.

Is er ergens een overzicht welke je allemaal kunt maken en welke combinatie van getallen en symbolen je daar voor moet gebruiken?

Reputatie 7
Badge +4

@evv Ik heb deze gevonden → https://usefulshortcuts.com/alt-codes/bullet-alt-codes.php

Reputatie 3
Badge +2

thks …. a lot  ☺

Badge +2

Nog even terug op dit topic. Ik heb het inmiddels wel naar mijn zin gekregen. Ik heb hartjes als afbeelding toegevoegd en dan in zodanig klein formaat ingevoegd in de tekst dat het er onderdeel van is geworden. :relaxed:

Reageer