Op de app is rechts een tab gekomen, community helpcentrum, is dit uit te zetten?
Waarom zou je deze uit willen zetten?

Ik vindt dit niet handig omdat de tab over het driehoekje schuift om het menu open te klappen. Als je veel items achter elkaar plaatst en dan ook het uitklap menu nodig hebt, is het vervelend en maakt het gebruik niet vriendelijker.
Hi,
Hij zat mij inderdaad ook al in de weg. Sowieso denk ik dat dit niet echt een functie heeft voor de meer ervaren gebruiker. Wellicht alleen zichtbaar maken bij het gratis starters account en weg laten bij Pro en Premium? Als je betaald voor de service heb je het extra duwtje om geholpen te worden niet nodig lijkt me, dan heb je je al toegewijd aan het systeem.
Kevin

Ik vindt dit niet handig omdat de tab over het driehoekje schuift om het menu open te klappen. Als je veel items achter elkaar plaatst en dan ook het uitklap menu nodig hebt, is het vervelend en maakt het gebruik niet vriendelijker.
Eens. De knop is ook wel erg groot. Ik heb 'm nu kleiner gemaakt en alleen ‘help’ genoemd. Hopelijk is dat al iets beter.
Hi,
Hij zat mij inderdaad ook al in de weg. Sowieso denk ik dat dit niet echt een functie heeft voor de meer ervaren gebruiker. Wellicht alleen zichtbaar maken bij het gratis starters account en weg laten bij Pro en Premium? Als je betaald voor de service heb je het extra duwtje om geholpen te worden niet nodig lijkt me, dan heb je je al toegewijd aan het systeem.
Kevin
Dat is niet helemaal waar. Er zijn genoeg die beginnen met PRO of zelfs al PREMIUM en juist dat extra duwtje nodig hebben.
Deze vormgeving en plaats is minder storend, het belemmerd nu minder het gebruik van de beheer omgeving 👍
Ik gebruik geen app, maar zit gewoon in de browser. Daar is het nog niet aangepast denk ik? Kan dat ook?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.