Graag asap de oude editor terug!!!

• 9 October 2020
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Ik dacht dat ik gisteren vergeten was een knopje ofzo in te drukken om mijn tekst te bewaren van ons ‘laatste nieuws’ echter heb ik zojuist opnieuw mijn verhaal verzonnen, ALLE benodigde knoppen ingedrukt (gisteren dus eigenlijk toch ook) en voila, helemaal niets terug te vinden van de tekst in de webshop:triumph:

De bug in de nieuwe editor is bij de artikelen nog te omzeilen maar niet dus bij een tekstveld in Vormgeving. In de Vormgeving - Indeling → tekstveld kun je editten wat je wilt, het wordt niet opgeslagen. Wij gebruiken die oa. voor ons laatste nieuws en ik kan nu geen update's van ons ‘Laatste nieuws’ plaatsen.

Het zou héél fijn zijn mochten jullie asap de oude editor terugzetten totdat de problemen met de nieuwe editor opgelost zijn!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Wat de oorzaak en oplossing is weet ik niet, dat laat ik aan de slimme mensen over:sweat_smile: Inderdaad een goede beslissing geweest om de oude editor terug te zetten. Er kan dan - zonder druk - gezocht worden naar de juiste fix.

Thanks Howard!

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

Hi Howard,

Dat is inderdaad heel zuur! De oude editor is inderdaad teruggezet zodat we de issues kunnen fixen.10 minuten geleden is de oude editor terug gezet. Wellicht dat je de pagina moet refreshen om het te kunnen zien. 

Bedankt voor de melding!

Groet,
Ebbe

Hi Howard,

Dat is inderdaad heel zuur! De oude editor is inderdaad teruggezet zodat we de issues kunnen fixen.10 minuten geleden is de oude editor terug gezet. Wellicht dat je de pagina moet refreshen om het te kunnen zien. 

Bedankt voor de melding!

Groet,
Ebbe

Hoi Ebbe,

Dank voor je snelle reactie! Zag net pas je laatste reactie uit de vorige melding en jullie hadden gelukkig zelf al de conclusie getrokken dat het terugzetten van de oude editor even de beste oplossing is:thumbsup:

Mijn IT ervaringen zijn wat roestig geworden maar gezien het feit dat je bij Vormgeving tweemaal moet klikken alvorens een tekst definitief bewaard is en bij artikelen éénmaal lijkt het er sterk op dat de buffer een paginawissel/tussen actie niet overleeft?! Misschien kwestie van een setting als jullie een open-source editor gebruiken?

Groet,

Howard

www.ramblingrose.be

Reageer