Gezocht: wolwinkels!

• 27 September 2021
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7

Heb jij een wolwinkel? Dan herken je het vast wel: Je hebt wol, katoen, acryl, naaigaren etc etc in álle kleuren van de regenboog! Hoe kan je nu goed jouw klanten laten zien welke kleuren je allemaal hebt en er uiteindelijk voor zorgen dat ze de juiste kleuren in de winkelwagen doen?

Ik ben heel erg benieuwd naar jouw oplossing! 

Heb je een linkje naar jouw winkel met het artikel? Die zou ik graag zien. 

Mijn oplossing zou zijn: Een aparte pagina maken en hier alle kleuren op toevoegen als galerij: voeg een artikel toe en zorg dat deze niet besteld kan worden. Geef duidelijk de kleurnaam en kleurnummer aan in het artikel en laat deze corresponderen met een keuzelijst die je aan de artikelen weer koppelt. Een handig idee? Of heb jij een handigere oplossing? Ik hoor het graag! 

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Merel,

Wij hebben een wolwinkel + webshop.

Wij hebben gewoon alle artikelen ingevoerd, en de klant ziet zo in 1 oogopslag of zij het goede artikel in het mandje heeft zitten.

Ik denk dat het niet werkt zoals je omschrijft, omdat er veel verschillende soorten zijn met verschillende kleuren. Soms maar 10 verschillende kleuren, en andere soorten met 93 verschillende kleuren.

Als je een kijkje wil nemen hoe wij het gedaan hebben kijk dan op www.hetwolwinkeltje.nl

Badge

Hallo Merel,

Ik ga met jouw oplossing aan de slag. Het is een prima voorstel. Klanten zouden zo zelf hun kleurenkeuze in een pakket kunnen bepalen. Als het gelukt is, post ik de link.

Badge

Hallo Merel, 

Heb een keuzelijst gemaakt met afbeeldingen en opsomming van de kleuren.  

https://www.wereldvansophie.eu/a-65855876-7618889/sokkenwolpakketten/haakpakket-durable-soqs-waaier-shawl/#description

Reageer