Beste community,
Ik ben er eigenlijk helemaal niet blij mee dat het gastenboek gaat verdwijnen, ik had mij juist uitgeschreven van webwinkelkeur omdat de reviews de enige reden was voor het lidmaatschap…En dan vind ik 8,95 per maand voor een paar reviews een hoop geld.
Zijn er meer hier in de community die de functie graag zouden willen behouden?
Mvg Cindy
Beste antwoord door Lisas JDP
Hier juist hetzelfde.
De gastenboek wordt bij ons vaak bekeken. En is voor ons een enorme meerwaarde op onze webshop. Wij betalen ook niet graag nog eens extra voor afzonderlijke programma’s om reviews te ontvangen.
Veel van onze klanten zetten hier spontaan zelf een review. En dat is enorm leuk voor onze potentiële nieuwe kopers. Dit zorgt er dan ook voor als dit wegvalt, dat er eventuele kopers misschien dan toch niet gaan aankopen. Wat zorgt voor een lagere omzet via de webshop.
zeer zeer jammer, ‘k zou het fijn vinden mocht het blijven bestaan; desnoods dat je ergens moet aanvinken of je het al dan niet wenst te gebruiken… ?