Vraag

Gastenboek

  • 11 maart 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,
Het gastenboek is opgehouden met bestaan en nu is ons door mijnwebwinkel aangeraden om Webwinkelkeur te gebruiken. Ondertussen is onze winkel goedgekeurd en kunnen we aan de slag. Maar hoe? Zowel Mijnwebwinkel als Webwinkelkeur kunnen ons niet helpen met het activeren / plaatsen van review tool. Sowieso merken wij dat Mijnwebwinkel ons niet erg goed meer helpt de laatste tijd als we vragen hebben maar dit willen we toch wel graag op de website hebben. 

Dus wie kan ons helpen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Rody en Jop,

Bedankt voor de melding. Dat is niet goed om te lezen dat de support minder wordt ervaren. Dit moet altijd goed zijn! 

Ik heb jullie shop bekeken en zie de Webwinkelkeur widget inmiddels staan. Is jullie vraag opgelost of nog niet?

Badge

Hoi Ebbe,

Ja we hebben inmiddels externe hulp ingeschakeld. De support is in de afgelopen maanden inderdaad sterk achteruit gegaan. Dit is spijtig en onnodig. Afijn, het is voor elkaar. Hartelijk dank voor je reactie. 

Reageer