Beantwoord

footer

• 10 June 2020
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

In mijn footer bij de klantenservice heb ik in de kopjes wat informatie toegevoegd (‘over polder illustraties’ en ‘retailer worden’), maar als ik er op klik krijg ik: store closed. Op zich klopt dat, want hij staat nog niet op openbaar, maar toen ik mijn voorwaarden aanpaste, werd deze wel weergegeven. Heb ik de informatie op de verkeerde plek gezet misschien? Ik heb het in Pagina’s toegevoegd, onder de juiste kop, en al verschillende keren ververst en opgeslagen. Wat doe ik fout?

icon

Beste antwoord door Ebbe 10 June 2020, 17:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hoi @Chantal, ik heb het niet echt opgelost, het werkte gewoon na 100 keer vernieuwen…haha. Het leek wel pas echt te werken nadat ik mijn website online had gezet, maar ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Het lijkt dus een kwestie van geduld.

Reputatie 2
Badge +2

@Ebbe ah dat is een nuttige uitleg! Dank!

Reputatie 2
Badge +2

Inmiddels is het aangepast, dus deze kan gesloten worden!

Reputatie 1
Badge +2

Ik had eigenlijk dezelfde vraag…. hoe heb je het opgelost als ik vragen mag? 

Reputatie 7
Badge +16

@Chantal, in het bericht van @polderillustraties zit het antwoord. Je shop moet open staan om de linkjes in de footer te bekijken. Als je shop namelijk gesloten is kun je jouw webshop alleen bekijken via winkelnaam.myonline.store en dat is niet de daadwerkelijke domeinnaam. In je footer heb je de linkjes gekoppeld met de daadwerkelijk domeinnaam en die domeinnaam is niet te bereiken zolang je shop gesloten is. Als je de winkel opent, dan kun je jouw shop bekijken. 

Als het niet lukt, laat het weten.

Reageer