Vraag

Footer

• 11 May 2021
  • 9 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

De webshop werkt op zich goed … alleen de footer zou nog beter kunnen … wie heeft een goed voorbeeld of tips voor een mooie footer voor www.windsurferlt.shop ?

9 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Mag ik een terugkoppeling geven? (goed bedoeld)

De tekst die onder het grote surfboard staat is op mijn pc een beetje vervaagd (ik heb super groot scherm)

Is deze tekst misschien een foto met lage pixels?

ik heb voor mijn shop de richtlijnen gevolgd in de instructiefilm voor de footer. heb je die al gezien?

https://www.youtube.com/watch?v=EFRf6BnUkvQ

www.potteryformseurope.com

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes

Evv.

Reputatie 5
Badge +6

@evv  bedankt voor de feedback … handige youtube video's ga ik zeker eens allemaal bekijken en de tips doorvoeren. Op de startpagina staat inderdaad een image … moet eigenlijk tekst zijn om beter in de google te komen … ik heb dit even zo gelaten daar de site al hoog in Google staat … maar het kan altijd beter !

@evv : hierbij mijn feedback op je footer … mogelijk kun je btw en kvk op volgende regel laten starten zoals telefoonnummer dan voorkom je dat btw nummer op 2 regels staat:

Ik nodig anderen graag uit om kritisch naar mijn site www.windsurferlt.shop te kijken met als doel verbetering !

Reputatie 5
Badge +8

Ga ik zeker verbeteren, dank je wel voor de tip.

S6

Reputatie 7
Badge +9

Tip voor je footer @Windsurfer: hier kun je bijvoorbeeld ook zoekwoorden in opnemen, die weer linken naar een bepaalde categorie in je webshop. Bijvoorbeeld onder een kopje ‘Aanbevolen'. 

Ik heb dit in mijn footer ook gedaan: www.nanaas.nl

Reputatie 5
Badge +8

@Nanaas is de happy customer in jouw footer een verborgen pagina?
Erg mooie footer, ga er zeker nu ook nog meer verbetering in brengen

Reputatie 7
Badge +9

@Nanaas is de happy customer in jouw footer een verborgen pagina?
Erg mooie footer, ga er zeker nu ook nog meer verbetering in brengen

Ja klopt! Ik heb een aantal pagina's met de hoofdpagina die verborgen is. Dus dan zijn de onderliggende pagina's wel te bezoeken, maar staan ze niet in mijn menu. :wink:

Reputatie 6
Badge +7

Tip voor je footer @Windsurfer: hier kun je bijvoorbeeld ook zoekwoorden in opnemen, die weer linken naar een bepaalde categorie in je webshop. Bijvoorbeeld onder een kopje ‘Aanbevolen'. 

Ik heb dit in mijn footer ook gedaan: www.nanaas.nl

Even geheel off topic maar wat heb jij een prachtige webshop @Nanaas!

Reputatie 6
Badge +7

@Windsurfer Ik mis bij jou wat verplichte informatie als algemene voorwaarden, privacy policy en retourbeleid. Of kijk ik er verschrikkelijk overheen?

Reputatie 5
Badge +6

Dank voor jullie feedback … ik ga aan de slag !

Reageer