Vraag

Filters - Veldensets

• 28 February 2023
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

@Ebbe hopelijk kun je me verder helpen. Bij het starten van de webwinkel jaren geleden heb ik veldensets aangemaakt. Eerder heb ik nooit gebruik gemaakt van filters, maar gezien het assortiment inmiddels vele malen groter is vind ik dit een goede toevoeging.

Ik wil dat er o.a. kan worden gefilterd op merk. Dit veld staat ook als specificatie en wordt getoond op de website. Ik heb hier een vaste waarde van gemaakt, en zie dit ook terug als dropdown. 

In mijn geval heb ik voor 2 veldensets vaste waarde toegevoegd bij het merk.

Dus:

• Veldenset ‘Invulboeken’ heb ik toegevoegd de merken die daarop van toepassing kunnen zijn
  • Veldenset ‘CamelBak Eddy+’ heb ik toegevoegd de merken die daarop van toepassing kunnen zijn

Als ik vervolgens de filters wil toevoegen, zie ik in die dropdown twee keer ‘Merk:’ terugkomen. Aangezien ik maar 4 filters kan toevoegen is dit natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil dat voor alle veldensets de merken die van toepassing zijn gefilterd kunnen worden, maar ik heb meer dan 4 veldensets. Hoe moet/kan ik dit aanpassen?

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hi Georgette,

Om 1 keer ‘merk’ terug te laten komen bij de filters,  zul je deze moeten samenvoegen. Als je bij het aanmaken van het veld (of bewerken) kun je kiezen voor ‘vaste waarden’. Daar vul je al je merken in, zodat je per product het gewenste merk kunt selecteren. 

Succes!