Vraag

Filters - hoe stel ik dit icm veldensets in?

• 8 August 2023
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

@Ebbe, helaas is het er vanwege drukte niet eerder van gekomen me verder te verdiepen in de filters (zie vorige topic).

Ik ben er weer in gedoken, maar kom er helaas niet uit.

De producten heb ik onderverdeeld in onderstaande categorieën bij de veldensets:

Eén van de specificaties is het merk. Bij de veldenset Invulboek heb ik nu alle merken toegevoegd, ook merken waar ik geen invulboeken van heb, maar bijvoorbeeld aan drinkflessen:

Ik zou graag álle producten willen kunnen filteren op merk, ongeacht aan welke veldenset dit hangt. Hoe doe ik dit?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Als je een veld  ‘merk’ bij alle producten wilt tonen (zodat je daar op kunt filteren), kun je beter een zichtbaar veld aanmaken en die toepassen op alle artikelen. Dan hoef je het veld ‘merk’ niet in een veldenset te plaatsen. Als je een artikelveld bewerkt (tandwieltje) dan kun je aangeven op welke artikelen dit veld toepasbaar is: 

Reputatie 3
Badge +4

Kan ik dat op een snelle manier voor alle artikelen doen @Ebbe? 😄

Badge +2

Wanneer je het veld op alle artikelen toepast (zoals Ebbe's voorbeeld), staat dit automatisch bij alle producten. Wel zou je nog het goede merk moeten selecteren, dus het is nog niet meteen geactiveerd. 

Reageer