Beantwoord

Filters: gewijzigde volgorde van getoonde filters wordt opgeslagen

• 1 June 2021
  • 8 reacties
  • 74 Bekeken

Badge

Ik heb een aantal filters geactiveerd, maar ik wil graag de volgorde van de weergegeven filters aanpassen. Ik sleep ze netjes met de 3 streepjes ervoor op de goede volgorde, maar dan is er nergens een Opslaan-knop… Als ik schakel naar Engels of de pagina ververs, dan staan de filters weer op de oude volgorde…

Ik wil heel graag deze volgorde, maar dat lukt me dus niet:

• Prijs
  • Formaat
  • Type
  • Thema
icon

Beste antwoord door Ebbe 20 July 2021, 11:54

@CarlijnDesign @elleng05 @Nanaas @Paardeerlijk De bug is voor nieuw toegevoegde filter opties opgelost. Dit houdt dus in dat je bij filters de toegevoegde filteroptie moet verwijderen en vervolgens weer opnieuw toevoegen. Je kunt dan de filters weer van volgorde wijzigen mocht je dat willen. 

Groet,
Ebbe

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Klopt , wij hebben hier ook last van. Ik kijk fff mee naar de reacties. Grt

Reputatie 7
Badge +16

Het lijkt op een bug. Ik heb de bug aangemeld bij het productteam. Ik houd jullie op de hoogte.

Reputatie 6
Badge +8

Het lijkt op een bug. Ik heb de bug aangemeld bij het productteam. Ik houd jullie op de hoogte.

Ik heb hier ook nog last van. Dus bug nog niet opgelost denk ik?

Reputatie 7
Badge +16

De bug is inderdaad nog niet opgelost. Ik ga kijken of ik 'm wat hoger op de agenda kan krijgen. 

Reputatie 1
Badge

Hoi Hoi, sinds vandaag ook de super mooie filter functionaliteit in gebruik genomen! Super handig voor de klant. Maar loop ook tegen hetzelfde probleem aan. Kan de volgorde netjes verslepen in de configuratie, maar vervolgens gaat ie terug naar de oorspronkelijke volgorde. Er lijkt ook geen systeem in te zitten waarop de volgorde nu wordt getoond (geen alfabetische volgorde). Fijn als ie wat hoger op d eagenda kan (want nu valt de maatselectie uit beeld, als onderste item terwijl ik die eigen het liefst bovenaan zou zien). Thanks!

Reputatie 7
Badge +16

@CarlijnDesign @elleng05 @Nanaas @Paardeerlijk De bug is voor nieuw toegevoegde filter opties opgelost. Dit houdt dus in dat je bij filters de toegevoegde filteroptie moet verwijderen en vervolgens weer opnieuw toevoegen. Je kunt dan de filters weer van volgorde wijzigen mocht je dat willen. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 1
Badge

Problem solved!! Dank voor de update @Ebbe 

Badge

Super, dankjewel!

Reageer