Vraag

Filter Prijs , verborgen artikelen zichtbaar

• 27 September 2020
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

We maken gebruik van de standaard filter Prijs, echter wanneer mensen deze gebruiken zijn ook ineens al mijn artikelen zichtbaar waar voorraad 0 is (En dan standaard onzichtbaar). Het is mij nog niet gelukt om dit aan te passen.

3 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik ben hier helaas ook al ruim 1,5 jaar mee bezig. Meerdere malen gemaild en gebeld. Het heeft helaas geen prioriteit bij MWW…… Ze geven steeds aan dat ze er mee bezig zijn.
Zo frustrerend.
Ik ben ook dagelijks artikelen aan het verbergen die uitverkocht zijn, zo veel werk!
Mijn klanten zijn hier ook zeer ontevreden over. De filters werken bij mij ook niet.
Dus de oplossing moeten we denk ik elders gaan zoeken :-(

Reputatie 1
Badge +1

Is hier toevallig al wel iets meer over bekend of planning? Een van de grootste frustraties bij klanten is namelijk een artikel vinden op je website en er dan achterkomen dat deze uitverkocht is. Om die reden hebben wij in het begin gekozen om artikelen die op 0 staan niet te tonen in de webshop, de filter negeert dit.

Ook krijg ik vaak klanten in mijn winkel die aangeven het op de website wel te hebben gevonden en dat het vervolgens in de winkel er niet is. Ik heb al geprobeerd om zodra een artikel is uitverkocht deze handmatig te verbergen, dit is echter niet meer te doen. We hebben inmiddels 14.000 artikelen waarvan veel unieke verzamel objecten die ik maar 1 of 2x heb. Verwijderen doen wij vrijwel niet aangezien er product informatie instaat die we hergebruiken als het artikel weer op voorraad is. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik weet het. Dit is iets wat in het systeem zit en waarvoor een aanpassing aan onze kant nodig is. Dit is echter een meerstappenplan. Het voorwerk wordt momenteel uitgevoerd en dan moet de fix nog gebouwd worden. Het kan dus nog wel langere tijd duren. Als ik een update heb, laat ik het hier weten. 

Groet,
Ebbe

Reageer