Beantwoord

Filter over de volledige shop

• 24 November 2020
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Weet iemand hoe je een filter over de volledige shop kan laten gaan en niet per pagina?

Onze shoppagina heeft verschillende subpagina’s, maar de filter is alleen terug te vinden onder subpagina’s. Zo moet je al doorgeklikt hebben naar de pagina ‘portefeuilles’ vooraleer je de prijsfilter kan gebruiken. 

We zouden het echter leuk vinden als de klanten voor een geschenk op de volledige site kunnen zoeken naar een geschenkje dat past binnen hun budget.

icon

Beste antwoord door Nanaas 24 November 2020, 14:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Volgens mij kan dat niet inderdaad. :thinking: Maar kun je niet een pagina aanmaken met alle producten (links), bijvoorbeeld ‘Bekijk alles’? Dan kun je daar wel klanten naar een geschenk laten zoeken uit alle producten met de gewenste filters.

Reputatie 3
Badge +3

Volgens mij kan dat niet inderdaad. :thinking: Maar kun je niet een pagina aanmaken met alle producten (links), bijvoorbeeld ‘Bekijk alles’? Dan kun je daar wel klanten naar een geschenk laten zoeken uit alle producten met de gewenste filters.

Dat zou eventueel kunnen, maar dan zijn onze voorraden steeds in de war. en aangezien we met heel beperkte oplages (soms slechts 10 stuks) werken, is dat wel een probleem… Een pagina met alle producten hebben we dus niet.

Reputatie 7
Badge +9

Dat zou eventueel kunnen, maar dan zijn onze voorraden steeds in de war. en aangezien we met heel beperkte oplages (soms slechts 10 stuks) werken, is dat wel een probleem… Een pagina met alle producten hebben we dus niet.

Nee hoor, je maakt dan van je artikelen een link (rechts bij het product en dan ‘Link maken'). Dan blijft het hetzelfde product en de juiste voorraad, maar kun je een artikelen op meerdere pagina's tegelijkertijd tonen.

Reageer