Vraag

Filter beschikbaarheid

• 22 November 2022
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Vandaag zijn er nieuwe filter mogelijkheden toegevoegd. Wij maken gebruik van de optie dat 0 voorraad niet getoond wordt als er geen voorraad is. De toevoeging zorgt ervoor dat dat nu ook bij varianten gebeurd, heel fijn.

Echter als ik een andere filter gebruik (bv prijs), dan laat hij de 0 voorraad wel zien. Dit was voorheen ook en daarom gebruik ik geen filters op mijn website terwijl ik dat wel graag zou willen. Ik had gehoopt dat deze bug eruit gehaald zou zijn. Of ben ik nog iets te voorbarig?

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Echter als ik een andere filter gebruik (bv prijs), dan laat hij de 0 voorraad wel zien. Dit was voorheen ook en daarom gebruik ik geen filters op mijn website terwijl ik dat wel graag zou willen. Ik had gehoopt dat deze bug eruit gehaald zou zijn. Of ben ik nog iets te voorbarig?

Is dit ook als je de filter ‘toon ook uitverkochte producten’ niet aanvinkt?

Reputatie 1
Badge +1

Als ik enkel de filter ‘prijs’ gebruik dan laat hij ook uitverkochte artikelen zien

Als ik de filter ‘Beschikbaarheid’ activeer dan toont hij de uitverkochte artikelen niet, mits ik deze aanvink dan worden deze wel getoond.

Reputatie 7
Badge +16

Als ik enkel de filter ‘prijs’ gebruik dan laat hij ook uitverkochte artikelen zien

Als ik de filter ‘Beschikbaarheid’ activeer dan toont hij de uitverkochte artikelen niet, mits ik deze aanvink dan worden deze wel getoond.

Dat klopt inderdaad. De filter moet beschikbaar zijn om te controleren of er voorraad is of niet. 

Reputatie 1
Badge +1

Maar dat is toch vreemd, als ik de optie aanvink. Artikelen die op 0 staan verbergen, dat deze dan negeert word?