Filmpjes toevoegen bij artikel

Reputatie 4
Badge +4

Hi all,

Ik zou graag naast linkjes van "you tube" ook korte filmpjes van items willen uploaden bij een artikel.

Misschien is deze vraag al eerder gesteld. Dan graag even de verwijzing waar ik het antwoord kan vinden.

Dank alvast voor jullie reacties.

Saskia

13 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Saskia,

De vraag is nog niet gesteld :thumbsup:

Je kunt alleen video's van Youtube tonen. Deze worden niet als linkt getoond. Als je deze bij een artikel plaats, bij het veld Youtube URL (deze vind je onder de afbeeldingen), dan wordt de video tussen de afbeeldingen getoond. 

Succes! 

Reputatie 4
Badge +4

Hi Saskia,

De vraag is nog niet gesteld :thumbsup:

Je kunt alleen video's van Youtube tonen. Deze worden niet als linkt getoond. Als je deze bij een artikel plaats, bij het veld Youtube URL (deze vind je onder de afbeeldingen), dan wordt de video tussen de afbeeldingen getoond. 

Succes! 

Jammer, YouTube filmpjes had ik al ontdekt. Geen andere mogelijkheid dus om filmpjes te uploaden….

Reputatie 7
Badge +16

Klopt, alleen Youtube video's. Welke manier had jij liever gezien?

Reputatie 2
Badge +2

Ik zou graag gewoon upload video willen zien 🙂 Dat zou wel echt fijn zijn als deze functie zou komen.

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou graag gewoon upload video willen zien 🙂 Dat zou wel echt fijn zijn als deze functie zou komen.

Ja precies dat bedoelde ik ook!

Korte filmpjes die je bijvoorbeeld maakt met je mobiel. Mp3 Mp4, Avi…

Geen hele movie, maar toch even iets om een bepaald item in de schijnwerpers te zetten.

Reputatie 7
Badge +16

Ik snap het. Het is alleen niet verstandig om dergelijke filmpjes te uploaden, vandaar dat wij het niet toestaan. Een filmpje van 10 seconden is al snel een aantal mb's. Hoe hoger het aantal mb's, hoe langer het duurt om dit te laden. Een video via Youtube kost geen laadtijd en is dus altijd beter voor je shop dan rechtstreeks een video uploaden. 

Reputatie 4
Badge +4

Ok duidelijk!

Reputatie 2
Badge +3

@Ebbe als ik het goed begrijp, is het verstandigd om een you tube kanaal aan te maken. Daar je filmpje te uploaden en dan kan je deze toevoegen in je webwinkel. Zijn ze dan ook echt zichtbaar? De klant kan het filmpje dan afspelen op MWW?

Ik wil een filmpje uploaden om te laten hoe letterpress werkt.

Reputatie 7
Badge +11

@Ebbeals ik het goed begrijp, is het verstandigd om een you tube kanaal aan te maken. Daar je filmpje te uploaden en dan kan je deze toevoegen in je webwinkel. Zijn ze dan ook echt zichtbaar? De klant kan het filmpje dan afspelen op MWW?

Zo komt het er dan uit te zien. Anders kun je bij ons op de site wel even kijken wat het eindresultaat is 

Alutherm Baseboard Heater | Convectorkachels | PowerfulProducts.nl

Reputatie 2
Badge +3

@Ebbeals ik het goed begrijp, is het verstandigd om een you tube kanaal aan te maken. Daar je filmpje te uploaden en dan kan je deze toevoegen in je webwinkel. Zijn ze dan ook echt zichtbaar? De klant kan het filmpje dan afspelen op MWW?

Zo komt het er dan uit te zien. Anders kun je bij ons op de site wel even kijken wat het eindresultaat is 

Alutherm Baseboard Heater | Convectorkachels | PowerfulProducts.nl

Dit bij een product pagina, maar kan je dan ook uploaden in een ‘pagina als catergorie’?

Reputatie 7
Badge +16

Als je een Youtube video in een pagina wilt tonen, dan gebruik je onderstaande knop. 

Reputatie 3
Badge +3

Wij hebben inderdaad een youtube link toegevoegd, maar het nadeel is dat er telkens op het einde van het filmpje nog suggesties gedaan worden voor andere filmpjes. Ook als je “Toon gesuggereerde video aan het einde van de video” afvinkt, komen er suggesties. Welliswaar van onze eigen Youtube filmpjes, maar het is niet wat we zouden willen.

Het liefst van alles zouden we het in een loop willen laten afspelen.

Badge +1

De vink ‘Toon gesuggereerde video aan het einde van de video’ uitzetten werkt inderdaad niet. Volgens mij werkte dit voorheen wel. Kan dit ‘gerepareerd' worden?

Reageer