Vraag

Faktuur layout

• 10 June 2022
  • 8 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Wil net een faktuur sturen naar een klant en zie dat deze niet oké wordt weergegeven. De artikel-rij wordt verkort weergegeven. Is dat een bug @Ebbe 

8 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Wil net een faktuur sturen naar een klant en zie dat deze niet oké wordt weergegeven. De artikel-rij wordt verkort weergegeven. Is dat een bug @Ebbe 

Ja dat zag ik van de week ook en als ik terugkijk in mijn facturen is dat sinds 10 mei het geval.

Reputatie 6
Badge +8

Er gaat toch wel iets meer mis.. dit is de pakbon van een order met meer dan 10 artikelen:

@Ebbe kan hier naar gekeken worden, liefst zsm 😊 er is geen melding op de storingspagina

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het aankaarten Sonja! Dit is inderdaad een bug. Ik verwacht niet dat deze bug voorrang krijgt op andere (meer prangende) bugs. Je ontvangt in ieder geval een melding zodra deze is opgelost. 

Reputatie 6
Badge +8

Bedankt voor het aankaarten Sonja! Dit is inderdaad een bug. Ik verwacht niet dat deze bug voorrang krijgt op andere (meer prangende) bugs. Je ontvangt in ieder geval een melding zodra deze is opgelost. 

Bedoel je de faktuur of de lege pakbon @Ebbe dat laatste is wel een dingetje, de factuur kan ermee door 😉  

Reputatie 7
Badge +16

Bedoel je de faktuur of de lege pakbon @Ebbe dat laatste is wel een dingetje, de factuur kan ermee door 😉  

Ze zijn als 2 losse bugs aangemaakt. Ik heb aangegeven dat de pakbonnen prio hebben. Of dat daadwerkelijk kan worden gegeven kan ik nu nog niet zeggen. 

Reputatie 6
Badge +8

Vindt het soms bijzonder dat járen dingen goed gaan en ineens ziet de faktuur er ‘slordig’ uit en dat het dan maanden duurt voordat het opgelost is. Zit hier duidelijk aan de andere kant van het scherm, dan heb je geen idee.

Reputatie 7
Badge +16

Dat komt omdat bijna alle onderdelen in de software aan elkaar gekoppeld is. Passen we A aan, dan heeft dit ook effect op B, C, D etc. De snelheid waarop een bug wordt opgepakt heeft vervolgens weer te maken met de geschatte impact (checkout of niet), aantal meldingen en of andere bugs niet meer prio hebben. 

Deze bug is nog niet ingepland. Ik ga 'm dus onder de aandacht brengen. Hopelijk wordt deze tussendoor opgepakt. 

Bedankt voor het melden. 

Reputatie 4
Badge +7

Goedemiddag,

Dit is inmiddels verholpen de de factuur layout is weer zoals je verwacht.

FIjne dag nog! 

Reageer