Beantwoord

facebook like knop

• 8 May 2020
  • 6 reacties
  • 195 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8
  • Super user
  • 265 reacties

Er is een mogelijkheid om een facebook knop op je balk aan te brengen - uitleg hiervoor is te vinden.

Maar wat als je een ‘landingspagina’ wilt maken voor een facebook advertentie en je de facebook ‘like’ knop in het midden van de pagina wilt hebben?

uitleg: er wordt een winactie opgestart, de klant moet zowel de facebook pagina liken als zich inschrijven voor de mailinglist om mee te kunnen dingen voor de prijs.

Kun je deze knop (lees functionaliteit) in plaats van aan de rand (onder winkelwagen ) in in de bovenbalk ook midden op de pagina krijgen?

icon

Beste antwoord door powerfulproducts.nl 13 May 2020, 15:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Evv,

Tof dat je een actie houdt! De widget kun je niet in het midden plaatsen, alleen in de footer en aan de zijkanten. Ik zou dus een afbeelding of iets dergelijks plaatsen met daaronder een link naar je Facebookpagina. 

Succes met de actie! laat weten hoe het gaat en hoe je het hebt aangemaakt. Wellicht dat anderen er van kunnen leren/inspiratie van op doen.

Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +11

De Social media AddThis toevoegen levert ook wel wat likes op. 

Hallo, Vandaag voor het eerst hier ! Even iets vragen over de facebook like knop: Ik krijg volgens mij de url er niet goed op. Ik doe vast iets verkeerd want ik heb alles geprobeerd, maar de knop blijft onzichtbaar op mijn webshop.Wat doe ik verkeerd?

Reputatie 7
Badge +16

@ReJOYcing Volgens mij is het je al gelukt, klopt dat? 

Ebbe, dank je voor je reactie! Eigenlijk zie ik nog niks. Ik blijf het proberen zonder resultaat, zover ik dat zie. Ik check het op mijn laptopbeelscherm. Maakt dat uit, nee toch?

Reputatie 7
Badge +16

@ReJOYcing Heb je de cookies wel geaccepteerd? Ik zie - na het accepteren van de cookies - de knop wel staan. 

Reageer