Vraag

Extra bestelgedeelte ?

• 13 January 2021
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Goedemiddag,

Ik wil graag weten hoe ik wanneer een klant een product bij ons besteld een extra opmerkingveld kan koppellen aan het bestelde product. Wij verkopen namelijk verf en de klant wil graag de kleur doorgeven bij het product. Ik kan op dit moment bij keuzelijsten dit niet terug ??  Wij willen misschien in de toekomst ook een veld er aan koppellen waar wij de kleuren alvast kunnen laten zien ?? Kunnen jullie mij helpen ? Jullie mogen mij ook bellen voor info 0624239612

Gr. Frank Scheffer

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hi Frank,

Als ik het zo lees zijn je 2 beste optie vrij invoerveld en toch keuzelijsten. Voor een keuzelijst moet jij zelf aangeven welke kleuren er allemaal zijn en vervolgens die lijst met keuzes koppelen aan een product. Meer info hierover lees je hier → https://www.mijnwebwinkel.nl/support/werkwijze-keuzelijsten

Als de klant zelf een kleur kan ingeven, dan kun je een vrij invoerveld koppelen. Dit vind je helemaal onderaan bij het bewerken of toevoegen van een product. 

Wat wellicht een optie is om van de kleuren die je hebt ook een goede foto te plaatsen. Je kunt dan met ‘afbeeldingselectie’ de afbeelding koppelen aan de gekozen kleur door de klant. Hoe dat werkt lees je in dit artikel → 

Mocht je er niet uitkomen, dan weet je ons te vinden. 

Groet,
Ebbe

Reageer