Erg traag met tijden

• 28 November 2022
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb weer geregeld dat ik een hele tijd moet wachten in beheer voor mijn pagina geladen is. Kan goed zijn dat ik 10 artikelen bewerk en niks aan de hand en dan ineens wil hij weer niet laden en blijft het rondje rond draaien. Ga ik dan even naar bijvoorbeeld orders en dan weer terug naar waar ik mee bezig ben reageert hij weer gewoon.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Miranda,

Hoe gaat het nu met de snelheid? Ik zie momenteel geen aanwijzingen dat het echt traag moet zijn. 

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat. 

Reputatie 5
Badge +7

Eergisteren deed hij het weer goed. Heb toen weer volop artikelen kunnen vertalen zonder steeds die hapering. Gisteren en vandaag weinig op de website gedaan dus kan ik het niet zeggen.

Reputatie 4
Badge +6

Ik doe meestal CTRL + F5 indrukken als dat gebeurd, of ik draai Hitmanpro even op de pc. Over het algemeen draait het hier erg soepel. (glasvezel internet)

Reputatie 5
Badge +7

Ik doe meestal CTRL + F5 indrukken als dat gebeurd, of ik draai Hitmanpro even op de pc. Over het algemeen draait het hier erg soepel. (glasvezel internet)

CTRL + F5 bleef hij dan juist op hangen. 

Reputatie 4
Badge +6

En zo is het bij idereen anders. Ik ervaar zelf op dit moment geen traagheid. Het zou ook aan je internet verbinding kunnen liggen? 

Reageer