Beantwoord

Eigen afbeelding als logo gebruiken

• 6 september 2020
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

Hallo,

Is het mogelijk om in het gratis pakket een eigen afbeelding als logo te gebruiken? Hoe kan ik die afbeelding dan instellen als logo?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door VanessaDW 6 september 2020, 19:09

Ja, je kan je eigen logo uploaden. Ofwel bij afbeeldingen inladen als je die op je paginas wil gebruiken. Ofwel opladen in: vormgeving, templates, header. 

Maar even een tip, ik voel aan je vragen1 dat je nog alles aan het ontdekken bent. Adem even rustig in en uit. Doorloop alle zaken eens eerst. 

In je eerste week krijg je van mijnwebwinkel een 5 tal mails, daarin is elke dag een nieuwe gids om je wegwijs te maken in de belangrijkste stappen. En dan leer je deze zaken vanzelf. ;) 

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +1

Ja, je kan je eigen logo uploaden. Ofwel bij afbeeldingen inladen als je die op je paginas wil gebruiken. Ofwel opladen in: vormgeving, templates, header. 

Maar even een tip, ik voel aan je vragen1 dat je nog alles aan het ontdekken bent. Adem even rustig in en uit. Doorloop alle zaken eens eerst. 

In je eerste week krijg je van mijnwebwinkel een 5 tal mails, daarin is elke dag een nieuwe gids om je wegwijs te maken in de belangrijkste stappen. En dan leer je deze zaken vanzelf. ;) 

Ik ben inderdaad gloednieuw voor het opzetten van een webwinkel 😉.

Ik ben even gaan kijken naar “vormgeving, templates, header” maar ik vind dat niet terug 😞. Ik zie enkel vormgeving - template selecteren. En daar zie ik geen optie om de header aan te passen. Klopt dit?

Negeer deze vraag maar, ik vond het net onder Vormgeving -  Template instellingen!

Reputatie 3
Badge +2

Wat ook leerzaam zijn, zijn de gidsen van mijnwebwinkel. Deze kun je gewoon op de site vinden en leggen de basis voor het ontwerpen en gebruiken van mijnwebwinkel al goed uit.

Reputatie 1
Badge

Lekker spelen met het systeem, veel testen...uploaden, bekijken, aanpassen, en stap voor stap het dashbord verkennen.Je kan heel veel vinden in de gidsen en in deze community! En dan, na enige tijd heb je het onder de knie en kun je wat dieper gaan neuzen……..heerlijk spelletje! Super fijn dat hier mensen zitten die je op weg kunnen helpen. Succes.

Reageer