Beantwoord

Eenmalige toeslag ontwerp

• 18 February 2022
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Badge +1

Hi! 

Ik heb een product waarbij je kan kiezen voor een standaardontwerp maar ook voor een op maat gemaakt ontwerp. Als je voor de laatste kiest, dan komt er eenmalig een toeslag bij, zeg €5 totaal, maar niet per artikel. Stel een klant besteld 10 van die op maat gemaakte artikelen en ze zijn €1 per stuk, dan zou het totaal dus €15 moeten zijn (10x €1 en 1x €5). Hoe kan ik dit instellen? Als je dit in een keuzelijst doet, dan wordt het per product berekend en komt het totaal op €60. 

Hopelijk heeft iemand een idee! 

icon

Beste antwoord door Goedhoesje.nl 18 February 2022, 18:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Je zou hiervoor een extra artikel kunnen aanmaken en in de productbeschrijving van de producten naar dat artikel linken. Deze noem je dan "ontwerp op maat" en geef je als prijs € 5,-. Dit is een mogelijkheid die ik zo kan bedenken, ik weet niet of iemand anders wellicht een betere optie weet.

Reputatie 4
Badge +5

-

Badge +1

Je zou hiervoor een extra artikel kunnen aanmaken en in de productbeschrijving van de producten naar dat artikel linken. Deze noem je dan "ontwerp op maat" en geef je als prijs € 5,-. Dit is een mogelijkheid die ik zo kan bedenken, ik weet niet of iemand anders wellicht een betere optie weet.

Dank je.  Ja heb ik het eerst opgelost maar dan moeten mensen wel goed lezen.... ik ga het zien of het werkt en ik er misschien nog een andere oplossing is

Reageer