Vraag

Dubbele afmetingen

• 30 October 2022
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @Ebbe ik heb hier al eens eerder melding van gemaakt en dit is nog steeds aan de hand. Op één of andere manier worden andere afmetingen getoond bij een artikel. Zowel afmeting als de losse lengte, breedte is ingevuld. Aangezien ik nooit het veld afmeting gebruik, zijn deze toch beide actief. 

In de webshop is dan wel één lengte of breedte te zien. In dit geval worden 170 en 130 cm getoond en de hoogte van de ‘afmeting’ : 18,20 cm (alleen dit getal al? zou ik niet eens invullen, maar afronden op 0,5 of 1) 

Hoe zou ik de artikelen kunnen filteren waar deze dubbele afmetingen getoond worden?? 

2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Sonja,

Er is geen manier om zichtbaar te krijgen bij welke producten de dubbele velden actief zijn. De enige manier is om handmatig alle producten na te lopen. Ik weet dat dit bijna niet te doen is, gezien het aantal producten die in de webshop staan. Ik heb voor de zekerheid ook even gekeken of het veld ‘afmetingen’ standaard geactiveerd staat of niet. Dit is niet het geval. Je zou eventueel het veld ‘afmetingen’ op ‘verborgen’ kunnen zetten. Dit veld wordt dan in één keer verborgen bij alle producten, dus zijn er in ieder geval geen dubbele gegevens zichtbaar voor de klant in de webshop.

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Sonja,

Er is geen manier om zichtbaar te krijgen bij welke producten de dubbele velden actief zijn. De enige manier is om handmatig alle producten na te lopen. Ik weet dat dit bijna niet te doen is, gezien het aantal producten die in de webshop staan. Ik heb voor de zekerheid ook even gekeken of het veld ‘afmetingen’ standaard geactiveerd staat of niet. Dit is niet het geval. Je zou eventueel het veld ‘afmetingen’ op ‘verborgen’ kunnen zetten. Dit veld wordt dan in één keer verborgen bij alle producten, dus zijn er in ieder geval geen dubbele gegevens zichtbaar voor de klant in de webshop.

Hoi Tyrona, dat is juist het vreemde.. al zijn beide geactiveerd wordt, er wordt er maar 1 getoond. Blijf het vreemd vinden dat afmeting ook aangevinkt staat met aparte waarden zoals een hoogte van 18,20 cm.

In alle gevallen waarbij ineens deze beide zijn geactiveerd worden de waardes getoond van de ‘losse’ velden en bij dit artikel wordt de hoogte uit de afmetingen 

Reageer