Vraag

domeinnaam wijzigen

• 14 July 2021
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Hoi, ik ben Els . Vandaag mijn gratis account omgezet naar Pro. Zit nog te mijmeren over een wijziging in mijn domein naam. Kan ik tzt de domeinnaam nog wijzigen, of kan ik de pro versie beter dan starten als ik mijn definitieve domein naam heb bepaald.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

@KadoOpmaat Hi Els,

Gefeliciteerd met je PRO shop. Ik zie dat je nog geen domeinnaam hebt gekozen en dat is helemaal prima. Je kunt op elk moment je domeinnaam doorgeven. Denk er goed over na, want als je domeinnaam eenmaal is aangevraagd en je wilt de domeinnaam dan wijzigen, dan zijn daar kosten aan verbonden. Ik meen dat dit 39 euro kost. 

Maar voor nu is er helemaal niks aan de hand. Jij kunt je shop helemaal klaar maken en rustig nadenken over de definitieve domeinnaam. Zodra je de domeinnaam wilt aanvragen, dan ga je naar de beheeromgeving naar het menu item domeinnaam aanvragen. Deze staat onder instellingen. Je geeft daar de gewenste domeinnaam op en wij doen de rest. Je ontvangt dan een mail van ons zodra de domeinnaam is gekoppeld en je ontvangt dan ook de inloggegevens van de webmail. 

Succes en mocht je ergens nog vragen over hebben, dan horen wij het graag.

Groet,
Ebbe

Reageer