Vraag

Checkout winkelwagen vormgeven

• 4 februari 2021
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Goedemorgen

Ik loop als 5 jaar tegen dit probleem aan dat je in de toelichting checkout bij betalingsproces geen afbeeldingen kunt plaatsen. Dit zou het een stuk duidelijker kunnen maken voor de klant als al die teksten omdat ze daar snel overheen lezen. Afbeeldingen trekken meer de aandacht al getypte teksten.

Helemaal nu in deze tijd moet dit gewoon erg duidelijk zijn.

Gaat dit een keer mogelijk gemaakt worden??????

Lijkt mij dat hier meer mensen problemen mee hebben

5 reacties

Reputatie 1

Ja ik heb hier ook al eens om gemaild. Dan geven ze enkel als antwoord dat je het kunt aangeven en ze er hopelijk later eens wat aan doen. Maar hier word dus geen prioriteit aan gegeven. Het zou zoveel beter zijn inderdaad!

Reputatie 5
Badge +6

Je kunt dit op een manier omzeilen. Ik heb hier namelijk wel een afbeelding geplaatst. :wink:

Dit heb ik gedaan door even op een andere pagina deze afbeelding te zetten met bijbehorende link, en deze vervolgens de kopiëren. Dan plakken in je bestelproces tekst en opslaan. Dan staat je afbeelding er wel. Let wel: zodra je vervolgens weer je bestelproces tekst wilt aanpassen is de afbeelding verdwenen en moet je 'm opnieuw plaatsen. Even met een omweg, maar dan heb je wel wat je wil. :blush:

Wat een super oplossing, bedankt voor deze tip

Reputatie 6
Badge +7

Ziet er wel mooi en heel netjes uit. Al is het et een omweg het resultaat is wel super.

Reputatie 7
Badge +16

Je kunt dit op een manier omzeilen. Ik heb hier namelijk wel een afbeelding geplaatst. :wink:

Dit heb ik gedaan door even op een andere pagina deze afbeelding te zetten met bijbehorende link, en deze vervolgens de kopiëren. Dan plakken in je bestelproces tekst en opslaan. Dan staat je afbeelding er wel. Let wel: zodra je vervolgens weer je bestelproces tekst wilt aanpassen is de afbeelding verdwenen en moet je 'm opnieuw plaatsen. Even met een omweg, maar dan heb je wel wat je wil. :blush:

Woow nooit geweten. Mooi hoor @Nanaas 

Reageer