Checkout: Logos bij alle betaalmethoden

• 19 januari 2021
  • 8 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Al is het maar weer een kleine update. Ik ben er wel weer blij mee. Maar ik hoop dat er binnenkort toch wel iets nieuws en groots komt. Wel jammer is dat niemand weet dat ze ondertussen ook hier mee bezig zijn. Het lijkt net of het een beetje stil aan de overkant is en toch komt er uit het niets dan een update zoals deze.  

8 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Ik vind dit ook een goede toevoeging, mensen zijn toch visueel ingesteld, tot nu toe was enkel het logo van PayPal zichtbaar. Krijg soms vragen hoe men kon betalen via iDEAL (ondanks deze standaard aangekruist is, toch leest men hier kennelijk overheen).

Reputatie 5
Badge +6

Top update! Ben daar ook blij mee, veel helderder zo. :blush:

En het mag inderdaad ook gezegd worden dat er achter de schermen hard gewerkt wordt! Je moet je voorstellen dat niet alle MWW-gebruikers op deze community zitten, dus dat ze van alle kanten bestookt worden met onze berichten - via community, social media, mail, telefoon… :wink: Veel updates vind je terug in je dashboard.

Reputatie 1
Badge +1

Al is het maar weer een kleine update. Ik ben er wel weer blij mee. Maar ik hoop dat er binnenkort toch wel iets nieuws en groots komt. Wel jammer is dat niemand weet dat ze ondertussen ook hier mee bezig zijn. Het lijkt net of het een beetje stil aan de overkant is en toch komt er uit het niets dat een update zoals deze.  

Ben het met je eens Robert en ik hoop dat al het moois wat we 2 jaar geleden gezien hebben op die dag in Oss van het ontwikkelteam, dat we dat snel in de praktijk mogen gaan brengen. 

Reputatie 6
Badge +7

Al is het maar weer een kleine update. Ik ben er wel weer blij mee. Maar ik hoop dat er binnenkort toch wel iets nieuws en groots komt. Wel jammer is dat niemand weet dat ze ondertussen ook hier mee bezig zijn. Het lijkt net of het een beetje stil aan de overkant is en toch komt er uit het niets dat een update zoals deze.  

Ben het met je eens Robert en ik hoop dat al het moois wat we 2 jaar geleden gezien hebben op die dag in Oss van het ontwikkelteam, dat we dat snel in de praktijk mogen gaan brengen. 

@Nancy Ja dat was toen geweldig. Alleen ben ik inmiddels de hoop al wel een beetje verloren. Dat was toen mooi en actueel, maar als het nu zal komen leuk maar wel 3 jaar te laat. Maar goed ik kan me nog redden maar er is wel veel meer mogelijk. 

Reputatie 1
Badge +1

@powerfulproducts.nl  Ja snap wat je bedoelt ik had ook gehoopt dat dat allemaal begin vorig jaar uitgerold zou worden. Zit op sommige dingen met smart te wachten.
Ik heb wel begrepen dat wat wij gezien hebben, niet op het huidige systeem mogelijk is. Dus ik vermoed dat ze er achter de schermen aan werken en dat we er nu nog niet zoveel van zien. Dat geldt dacht ik ook voor veel functies die men toegevoegd wil zien, dat dat op dit systeem niet mogelijk is. Laten we hopen dat het opschiet en we los kunnen gaan.

Reputatie 6
Badge +7

@powerfulproducts.nl  Ja snap wat je bedoelt ik had ook gehoopt dat dat allemaal begin vorig jaar uitgerold zou worden. Zit op sommige dingen met smart te wachten.
Ik heb wel begrepen dat wat wij gezien hebben, niet op het huidige systeem mogelijk is. Dus ik vermoed dat ze er achter de schermen aan werken en dat we er nu nog niet zoveel van zien. Dat geldt dacht ik ook voor veel functies die men toegevoegd wil zien, dat dat op dit systeem niet mogelijk is. Laten we hopen dat het opschiet en we los kunnen gaan.

Het probleem is ook dat je de groei van je shop gewoon in de weg gaat staan. En loop je gewoon ook een hoop omzet mis. Ik kijk het nog even aan maar het moet niet nog 2 jaar gaan duren. 

Reputatie 1
Badge +1

@powerfulproducts.nl dat denk ik ook en t.o.v. concurrenten die op andere platforms draaien ga je achterlopen en dat is niet wat je wil. 

Reputatie 6
Badge +7

@powerfulproducts.nl dat denk ik ook en t.o.v. concurrenten die op andere platforms draaien ga je achterlopen en dat is niet wat je wil. 

@Nancy Dat is helaas ook wat je veel leest op deze community. Er is veel onvrede dat het te lang zou duren en dat we enorm achter lopen. Ik moet daar wel bij opmerken dat het vaak ook de nieuwe webwinkels zijn. Als ik vandaag de dag nu opnieuw zou starten zou ik ook niet voor MWW gekozen hebben. Maar ik kan nu ook niet zo 123 mijn shop verhuizen naar een ander platform. Ik zit inmiddels ook al vanaf 2009 op MWW. Tevens moet ik voor de full options bij bv een Lightspeed wel een boel meer geld neer leggen als nu. En vaak als je net begint kun je niet zo maar € 189,- pm neerleggen. Gelukkig is dat nu wel mogelijk. 

Reageer