Hallo
Ik ben mijn webwinkel aan het updaten en zie een bug bij 1 van mijn stickers bij de artikel weergave in de webshop. Gek genoeg zijn alle andere stickers wel goed

Waar ligt dit aan?
Beste antwoord door Ebbe
Bekijk origineelHallo
Ik ben mijn webwinkel aan het updaten en zie een bug bij 1 van mijn stickers bij de artikel weergave in de webshop. Gek genoeg zijn alle andere stickers wel goed
Waar ligt dit aan?
Beste antwoord door Ebbe
Bekijk origineelHi Evv,
Dat is vreemd. Ik weet niet waardoor het kwam, maar als het goed is speelt het niet meer. Kun je het eens checken?
probleem is inderdaad opgelost dank je.
En hij is er weer
Dat is het inderdaad. Ik heb het bij mij getest. Zodra de tekst te groot wordt, verspringt het balkje naar bovenin.
Ik dacht inderdaad ook dat de bug ging over de vreemde tekst.
Ah…. dat wist ik niet… ik dacht dit heeft te maken met de erste bug (van vreemde tekst). Duidelijk nu thks.
Sticker bug??
Al geruime tijd zie ik op een vaste pc de stickertekst wegvallen. Ook bij andere shops van dit platvorm. Op een mobiel is de weergave goed, op mijn vaste pc niet. Zie foto! Ligt dit aan mij? Of is dit een bug?
Groet,
Ebbe
Groet,
Ebbe
Ik gebruik Firefox 92. In safari krijg ik de stickers wel goed te zien!
Groet,
Ebbe
Ik gebruik Firefox 92. In safari krijg ik de stickers wel goed te zien!
Kan ook aan Firefox liggen. Voor zover ik weet is dat een ‘uitlopende’ browser die ook niet alles (meer) ondersteund.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.