Beantwoord

Bug in nieuwe artikel editor...

• 8 October 2020
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Ik zie niet direct een plek waar bugs in de beheersmodule geplaatst kunnen worden dus hopelijk is het zo ook oke!?

Ik zag gisteren ineens een nieuwe editor opduiken terwijl ik artikelen aan invoeren was en kwam een heel vervelende bug tegen die, net gechecked, consistent aanwezig lijkt te zijn.

Probleem bij mij is onder Firefox 81.0.1 (64-bits versie), Windows 10.

Indien je tekst invoert in de nieuwe editor en je wisselt daarna naar een andere tab (bijv. van ‘Algemeen’ naar ‘Extra velden’ is bij terugkeer naar ‘Algemeen’ de tekst verdwenen! Bij de vorige editor was dat probleem niet aanwezig. Normaal save ik het artikel in de tab waar ik de laatste gegevens heb ingevoerd maar nu moet ik perse terug naar de eerste tab ‘Algemeen’ en moet de verdwenen tekst opnieuw invoeren.

icon

Beste antwoord door Ebbe 8 October 2020, 14:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Wij hebben hetzelfde probleem alleen dan op een mac mini met google chrome.

Reputatie 7
Badge +16

Dit is inderdaad een bug, bij deze bevestigd! Ik voeg jullie toe aan het ticket die hiervoor is aangemaakt. Zodra ik een update heb, laat ik het hier weten. 

Bedankt voor de melding!

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

@ramblingrose @Dennis - hip-pie.nl Er is meer feedback gekomen over de nieuwe editor. We hebben deze feedback in kaart gebracht en uiteraard gaan we met deze feedback aan de slag. Dit is alleen niet 1, 2, 3 gerealiseerd. Er is dus besloten om de '’oude'’ editor tijdelijk terug te zetten, zodat er gewerkt kan worden aan de feedback punten. Zodra de punten zijn opgelost wordt de nieuwe editor weer live gezet. 

Bedankt voor het melden:muscle:

Groet,
Ebbe

Reageer