Beantwoord

Bijpassende artikelen ook tonen in winkelwagen

• 26 January 2021
  • 11 reacties
  • 117 Bekeken

Goedenmiddag, 

Ik ben even benieuwd of er een mogelijkheid is om de module “bijpassende artikelen” te tonen in de winkelwagen? 

Hiermee kunnen extra artikelen getoond worden wanneer de bezoeker de winkelwagen bekijkt.

Dit kan namelijk de besteding per klant verhogen. 

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Nanaas 1 February 2021, 11:19

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Goedenmiddag, 

Ik ben even benieuwd of er een mogelijkheid is om de module “bijpassende artikelen” te tonen in de winkelwagen? 

Hiermee kunnen extra artikelen getoond worden wanneer de bezoeker de winkelwagen bekijkt.

Alvast bedankt! 

Dat kan wel, wij hebben het zo in deze vorm 

Reputatie 4
Badge +7

Goedenmiddag, 

Alvast bedankt! 

en welke stappen volg je dan om dit voor elkaar te krijgen?

Reputatie 6
Badge +8

Je moet dan deze selecteren bij modules 

En je moet bij artikelen bijpassende artikelen maken Het is de onderste in het menu 

En dan moet je deze ook nog even selecteren in de modules 

Dank voor je reactie! 

Deze hebben wij aanstaan, maar ik zou ook graag dit soort producten tonen ín de winkelwagen zelf. 

Voor ons is de url hiervoor /cart/  

Is dat ook mogelijk? 

Reputatie 6
Badge +8

Dank voor je reactie! 

Deze hebben wij aanstaan, maar ik zou ook graag dit soort producten tonen ín de winkelwagen zelf. 

Is dat ook mogelijk? 

Nee, dat is geen optie helaas. Ik zou die optie ook wel leuk vinden, als een soort van ‘koopjes bij de kassa'. 

Reputatie 2
Badge +3

Dank voor je reactie! 

Is dat ook mogelijk? 

Nee, dat is geen optie helaas. Ik zou die optie ook wel leuk vinden, als een soort van ‘koopjes bij de kassa'. 

ik ook!  Daar is toch ook een suggestie topic voor?

Badge

Goedenmiddag, 

Alvast bedankt! 

en welke stappen volg je dan om dit voor elkaar te krijgen?

Ik heb ook even een vraag. Bij jou staat 'Deze artikelen vind je misschien ook interessant'. Maar bij mij komt er te staan 'Klanten kochten ook'. Hoe verander je dat?

Reputatie 6
Badge +8

Dank voor je reactie! 

Is dat ook mogelijk? 

ik ook!  Daar is toch ook een suggestie topic voor?

Hier vind je alle suggesties en daar kun je ook stemmen of een eigen  suggestie toevoegen:

https://feedback.mijnwebwinkel.nl/?_ga=2.30971580.263904413.1612163478-705471444.1612163478

Badge

Ebbe, misschien kun jij me antwoord geven op mijn vraag?

Reputatie 6
Badge +8

Ebbe, misschien kun jij me antwoord geven op mijn vraag?

Dit kun je aanpassen onder Standaardteksten - Onderdeel Artikelen.

Badge

Ik zie het nu. Dank je wel Nanaas!

Reageer