Wij verkopen o.a. motorkleding.
Niet alle maten zijn er voor alle artikelen in alle kleuren.
Nu worden ook de opties die niet van toepassing zijn getoond in de keuzelijst voor de klant.
Het zou handig zijn om zo'n artikel op het tabblad varianten uit te kunnen zetten zodat de klant alleen opties ziet die ook echt bestaan.
Bij varianten combinaties van keuzelijsten uit schakelen
Die kan je uitklikken! Of aanpassen en op 0 zetten.
Saskia
Dat is onjuist.
De klant ziet nog steeds die keuzemogelijkheid voor die combinatie van kleur en maat.
En kan die ook gewoon aan klikken en in de winkelwagen doen.
Dat lijkt overigens wel de oplossing te zijn voor het probleem van de melding wat ik elders heb gepost.
De melding dat het artikel niet op voorraad is en een langere levertijd heeft.
(terwijl ik het artikel wel gewoon kan bestellen bij de leverancier, het alleen niet fysiek op voorraad heb, dus ook die melding niet aan de klant wil tonen).
Maar, dat is dus een ander probleem en niet dat waar dit topic over gaat..
Hi Dieni,
Ik snap je punt! Alle opties worden altijd gecombineerd. De enige optie die je hebt is om de voorraad dan op 0 te zetten. Deze artikelen kun je niet uitsluiten in de keuzelijst en wordt dus getoond met de melding dat deze uitverkocht zijn. Ik neem het mee naar het productteam. Wil jij dat ook doen? Dat kan via feedback.mijnwebwinkel.nl
Groet,
Ebbe
Al gedaan. Beide dingen overigens.
Al kan ik niet zien dat die actief staan zodat ze omhoog gestemd zouden kunnen worden.
Of ligt dat aan mij?
Nee dat ligt niet aan jou. Deze ligt ter controle bij het productteam. Zij controleren alle ingezonden feedback en publiceren deze zodra het door hun is gecontroleerd. Komt goed
Je suggestie staat online Dieni: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/7
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.