Vraag

Bezorgen, niet verzenden

• 6 September 2022
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

In mijn webshop Studio Wietske verkoop ik meubelen voor de baby- en kinderkamer. Deze meubelen worden niet verzonden maar ik geef de klant een keuze om de bestelling op te halen of om de bestelling te laten bezorgen door een externe partij. Deze koeriersdienst (Brenger.nl) heeft tarieven die afhankelijk zijn van afstand en afmetingen. Het is dus lastig om uit te rekenen wat bezorging gaat kosten en ik wil dit dan ook achteraf laten betalen. Op het moment dat een klant nu een bestelling doet, komt er altijd bij het afrekenen het woord ‘verzendkosten’ te voorschijn maar die wil ik niet tonen, omdat dit verwarring schept en ook omdat ik dus geen bedrag kan invoeren en er dan automatisch platte streepjes in de bestelling staan, die kunnen worden gelezen als 'gratis’. Mijn vraag: Is er een mogelijkheid om alles waar het woord 'verzenden’ in voor komt tijdens de winkelwagen procedure er uit te halen? En nog liever, om een heldere notificatie over de mogelijkheid tot bezorgen toe te voegen tijdens het bestellen? 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je zou bij “Instellingen” → “Taal en tekst” het een en ander kunnen aanpassen. 

Dank je wel voor je reactie.

Helaas lukt het mij nog niet om het woord ‘verzendkosten’ te verwijderen of aan te passen. Dit woord verschijnt tijdens de bestelling. Iemand een idee  om dit te verwijderen?

Reputatie 5
Badge +6

“Instellingen” → “Taal en tekst” → “Bestelproces Algemeen”

Daar misschien? Daar staat “Verzendkosten” tussen.